Реномираният тунер на Alfa Romeo Autodelta ще представи два нови продукта на тазгодишното изложение MPH.
Първи на сцената ще се появи Autodelta J4 3.2 C, базиран на седана 159. Миналата година Autodelta представиха 2,2-литровата версия J4 2.2 C, но сега е ред на 3,2-литровия V6 да понесе „тежките удари на съдбата”.
Стандартно най-мощният двигател на италианците генерира 256 к. с. и 322 Нм, но новите механичен компресор и междинен охладител на сгъстения въздух на Autodelta слагат под капака на спортния седан 352 „коня” и 435 Нм максимален въртящ момент. Модифицирана е и електрониката на 3,2-литровия V6, шасито и спирачната система, а стандартното окачване е заменено с койловъри. Нов е и аеродинамичният пакет на 159.
Вторият представител на италианците ще бъде Autodelta Brera S 3.2 Compressore. Преди време реномираният препаратор Prodrive, който до миналата година подготвяше автомобилите на Subaru в Световния рали шампионат, подложи купето Brera S на драстична диета с помощта на Alfa Romeo Великобритания. Двойното предаване бе заменено само с предно, като в резултат на тази и още серия корекции автомобилът загуби близо 100 кг от общото си тегло. Autodelta обаче не останаха доволни от факта, че по 3,2-литровия мотор на Brera S не са правени никакви корекции и взе нещата в свои ръце.
Силовият пакет, за който споменахме при модела Autodelta J4 3.2 C, е използван и при Autodelta Brera S 3.2 Compressore. Но как да обуздаеш 352 „коня” при автомобил само с предно предаване? Отговорът е с много майсторство от страна на водача и с помощта на новия механичен диференциал с ограничено приплъзване, който работи в комбинация с Q2 електрониката на Brera S за контрол на сцеплението.
Изразено спортното окачване на Prodrive е заменено с Autodelta Sportline, което е много от-подходящо за ежедневна употреба. Койловърите позволяват твърдостта му да се регулира в рамките на 40 степени, както и просветът да се променя в зависимост от условията на пътната настилка и товара в автомобила.