Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Австралия ще се конкурира с Финландия във WRC

12.09.2008 13:17
Туит

Според отборния мениджър на Subaru WRT Пол Хауърт новите отсечки, подготвени за рали „Австралия 2009”, ще направят надпреварата най-бързата в целия календар.

През тази седмица организаторите на рали „Австралия” представиха новия формат на състезанието, което догодина се завръща в календара на световния шампионат. Центърът на надпреварата ще бъде изместен на цели 4000 километра спрямо предишния в Пърт.

Ролята на домакин ще поеме град Кингсклиф, разположен в щата Ню Саут Уейлс, и в частност -  курортът Солт, където ще се поместят административните помещения. Сервизният пак ще се намира край плажната ивица, с което организаторите се надяват да повишат интереса към състезанието.

На връщане от рали "Нова Зеландия" отборният мениджър на Subaru Пол Хауърт е посетил регионите Туийд и Киогъл, където са разположени новите скоростни отсечки на рали "Австралия". Хауърт признава, че пътищата нямат нищо общо с прашните макадамови трасета около Пърт, но със сигурност ще представляват предизвикателството за пилотите.

„Пътищата се използват от местните фермери. В сравнение с макадамовите отсечки, на които се състезавахме преди в Австралия, са много по-гладки, широки и твърди. Настилката е на места почти като асфалт. Сигурен съм, че върху нея ще се отлага каучук при преминаването на пилотите. Очаква ни едно наистина бързо състезание, може би най-бързото за целия сезон.”

„Никъде другаде нямаме подобни пътища. Гладки и бързи са като във Финландия, но лисват слепите завои и скоковете. Независимо от това безопасността ще бъде на ниво, тъй като в страни от пътя няма много препятствия. Има няколко къси, около 5 километра, изпълнени със завои отсечки сред горски масиви, но като цяло трасетата минават покрай населени места. Около 35% от маршрута минава през горски региони.”

Рали „Австралия 2009” ще се кара през септември. От тази страна на земното кълбо по това време е пролет, като прогнозите са за температури между 18 и 20 градуса.

Пилотът на Subaru Крис Аткинсън е израснал край Златния бряг, разположен на 40 минути северно от Кингсклиф. Въпреки че познава отлично региона, той не се е състезавал по околните трасета.

„Карал съм на стотина километра северно и малко по-далеч на юг, но никога в този регион”, разказва Крис. „Ако трябва да съм честен, интересът ми е бил насочен по-скоро към плажовете и морето, отколкото към вътрешната част. Във всеки случай обаче ни очаква маршрут, какъвто не съм карал досега."

"Там има вулкан, който вече не е действащ, но планинският пейзаж е впечатляващ. Етапите са тотално различни спрямо тези в Пърт, но в страна с такива размери, това не е изненадващо – почти във всяка местност пътищата са различни. От това, което знам, предполагам, че отсечките ще са бързи и с плавни завои. Очаквам и добро сцепление.”

Коментари
comments powered by Disqus