Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Avus Audi TT RS: Един след друг

12.10.2009 11:13
Туит

Audi TT RS явно е най-голямата звезда на тунинга за 2009 г., след като и Avus Performance представи програма за новия спортист от Инголщат.

Силовият пакет на Avus включва препрограмиран блок за управление на двигателя, модифициран турбокомпресор и нова високоефективна изпускателна система със спортен катализатор. Резултатът е 460 к. с. максимална мощност и 639 Нм въртящ момент. За сравнение в заводската си версия петцилиндровият 2,5-литров мотор генерира 250 кВт (340 к. с.) при 5400 об./мин и 450 Нм максимален въртящ момент още при 1600 об./мин.

След корекциите на Avus TT RS изпълнява класическия британски спринт от 0 до 60 мили в час за 3,8 секунди, а стрелката на скоростомера спира да се движи възходящо едва при 194 мили в час (312 км/ч). По тези показатели, както и по отношение на максималните мощност и въртящ момент, модификацията на Avus е далеч напред спрямо конкурентите на Abt, Sportec и mcchip.

В програмата на немския специалист влизат още ново койловър окачване (1295 евро), черно матово покритие от винил (1999 евро) и 20-цолови Sportec Mono колела с гуми 255/30/20 Hankook S1 Evo (6400 евро).

Коментари
comments powered by Disqus