Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

B&B Audi A5 и S5 Cabrio: Дай му жега!

15.10.2009 11:17
Туит

Специализираният в доработката на Audi тунер B&B Automobiltechnik представи програмата си за кабриолета A5 и спортната модификация S5.

В пакета на B&B влиза нов бодикит, 20-цолови колела с гуми 255/30, регулируемо окачване с възможност за намаляване на просвета до 40 мм и два масивни накрайника на изпускателната система. Далеч по-интересни неща обаче се случват под капака на серийния модел.

Базов за кабриолета A5 е двулитровият TFSI мотор (във версиите със 180 и 211 к. с.). Първият етап от силовата програма на немския тунер включва препрограмиране на електронния блок за управление на двигателя и повишаване на налягането в турбото (995 евро), като резултатът е максимална мощност от 250 к. с. и въртящ момент от 400 Нм. Следват още три нива, при които двулитровият мотор генерира съответно 260, 295 и 310 к. с. Това е възможно благодарение на новия механичен компресор, всмукателната и изпускателна система, както и преработения охладител на сгъстения въздух.

Двулитровият TDI също получава благословията на B&B. В заводската си версия той разполага със 170 к. с. и 350 Нм, но след съответните корекции максималната му мощност може да достигне до 200 к. с. (400 Нм) в първия етап от програмата и до 220 к. с. (420 Нм) във втория.

Не по-малко внимание е отделено на трилитровия дизел (273 к. с. и 500 Нм). Първата фаза от доработката на V-образния шестцилиндров мотор, която струва 1198 евро, включва препрограмиране на електрониката и повишаване на налягането в турбото с 0,15 бара. Крайният резултат при нея е 280 к. с. и 585 Нм максимален въртящ момент. Следва нова оптимизация на електронния блок срещу 1298 евро, която дава на трилитровия дизел 300 к. с. и 600 Нм. Модифицираните инжектори, изпускателна, смукателна и охладителна система оформят третата фаза, която предоставя на водача 325 к. с. и 640 Нм на цена от 3950 евро.

За десерт остава върховият 3.0 TFSI. Посочените по-горе процедури се изпълняват в комплект, за да може бензиновият V6 да генерира максимална мощност от 415 к. с. и въртящ момент от 520 Нм. Електронният ограничител на максималната скорост е премахнат, което означава че стрелката на скоростомера ще спре възходящото си движение едва при 285 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus