Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

B&B VW Eos: Към оня свят

09.01.2009 10:06
Туит

Почти невероятно звучат динамичните характеристики на модифицирания автомобил, ускоряващ от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и постигащ върхова скорост от 308 км/ч.

Всъщност това са стойностите, присъщи на топверсията, подготвена от B&B. В стандартния Eos 3,2-литровият двигател генерира 250 к. с. и изпълнява класическия спринт за 7,4 секунди. Майсторите от Зииген обаче конструират четири подсилени варианта на агрегата, които развиват производителност от съответно 360, 400, 450 и дори 500 "коня".

Най-страховитата сред тях е оборудвана с новоразработен турбокомпресор, модифицирана глава на двигателя с редуцирана степен на сгъстяване, специални всмукателни и изпускателни колектори, по-издръжливи елементи в системата за впръскване на гориво, както и по-мощна бензинова помпа.

Всички уплътнения и компоненти, които подлежат на износване, са заменени с по-устойчиви, за да бъде подсигурена надеждността на мотора. Оптималната температура на маслото пък се поддържа с помощта на специална система Slim-Line. Монтирана е и състезателна изпускателна система с метални катализатори, която ускорява потока на отработилите газове. За капак на всичко е препрограмиран и електронният блок за управление на двигателя.

Коментари
comments powered by Disqus