Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

B-спецификацията на F8-VII дебютира в Турция

10.08.2007 09:08
Туит

Техническият директор на Spyker F1 Майк Гаскойн заяви, че не трябва да се очакват чудеса от B-спецификацията на болида F8-VII, който ще дебютира в края на месеца в Турция.

Автомобилът, чийто дебют се забави с няколко месеца, ще се появи на пистата за първи път в Истанбул след края на лятната пауза във Формула 1. Според Гаскойн новата машина ще гарантира на пилотите в отбора подобрение от три четвърти от секундата на обиколка. Въпреки това английският специалист не очаква рязка промяна в статуквото и твърди, че новият болид е просто една от стъпките в цялостната развитийна програма на тима.

„От аеродинамична гледна точка би трябвало да спечелим три четвърти от секундата“, заявява Гаскойн. „Промените в механиката също трябва да ни донесат известни ползи. Но ако погледнете резултатите от този сезон, единствено можем да стопим разликата с Toro Rosso. На някой писти все пак може да сме и по-бързи.

Въпреки това новият автомобил сам по себе си е голяма стъпка напред, първото по-сериозно постижение в един цялостен процес – очакват ни още много подобрения. Току що започнахме работа в аеродинамичния тунел в Бракли, а това трябваше да се случи шест или осем седмици по-рано. Прогресът с B-спецификацията бе ограничен поради тази причина. Промените няма да бъдат толкова съществени, колкото искахме в началото, но през всичките шест състезания до края на сезона ни очакват подобрения. Най-важното е, че темпото ни на развитие ще се ускори значително. Това не означава, че моментално ще се превърнем в отбор, който директно ще се включи в борбата за точките, но началото е поставено и през следващата година със сигурност ще имаме потенциал да направим и това.“

Spyker вече тества новите скоростна кутия и задно окачване на пистата Силвърстоун. За изминатите 200 километра тези компоненти не демонстрираха никакви по-сериозни проблеми.

Новият аеродинамичен пакет ще бъде изпробван на 14 август отново на английската писта. В Турция отборът ще се появи с три нови шасита.

Коментари
comments powered by Disqus