Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещата S-класа само като хибрид

06.01.2009 14:07
Туит

Daimler работи на пълни обороти по новата си моделна стратегия, в която темата за опазване на околната среда ще бъде по-сериозно застъпена.

Целта на концерна е до 2012 година нивото на вредните емисии да бъде понижено до средно 136-138 грама CO2 на километър, с което до голяма степен ще бъдат покрити изискванията на Европейската комисия. За сравнение, в края на 2007 г. средното ниво на моделите на Mercedes и Smart бе 180 г/км.

Целта ще бъде преследвана от швабите посредством инсталирането на по-малолитражни двигатели и чрез повсеместно въвеждане на хибридни модули. Следващото поколение на S-класа например, което можем да очакваме през 2013 г., ще се предлага само като хибрид - комбинация от ДВГ и електромотор.

Новата E-класа, която ще дебютира в Детройт след броени дни, ще се сдобие с такъв модул през 2011 година. Настоящото издание на всъдехода ML обаче няма да получи икономичната технология, каквито бяха първоначалните планове на Daimler, тъй като никел-металхидридните батерии междувременно се считат за морално остарели и недостатъчно ефективни.

Коментари
comments powered by Disqus