Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещето на Ford Fiesta

28.01.2007 11:01
Туит

Наскоро в мрежата се появиха спекулации относно външността на новия Ford Fiesta, който би трябвало да дебютира през март следващата година. Това което се знае със сигурност е, че моделът ще споделя дизайнерски концепции с последните поколения Mondeo и S-Max.

Новата Fiesta най-вероятно ще се базира на платформата B2xx, която ще послужи и за основа на новата Mazda 2. Освен това, въпросната платформа ще влезе в употреба и при скандинавския производител Volvo, който също се е прицелил в сегмента на миниколите и смята да пусне свой компактен модел.

Наред с новата външност, носеща чертите на последните Mondeo и S-Max, Ford Fiesta ще има увеличени размери, както по отношение на дължината, така и на широчината, което несъмнено ще доведе до увеличаване на вътрешното пространство на автомобила.

Производителят изглежда се е замислил сериозно над качеството на своята продукция, вследствие на което скучните пластмаси и монотонният дизайн ще останат в миналото. Автомобилът ще разполага с предни и странични въздушни възглавници, система за разпределение на спирачното усилие и тракшън контрол. В технологично отношение трябва да се отбележи, че Fiesta ще е първият европейски автомобил на Ford, използващ мултимедийната технология Sync, разработена съвместно с компанията Microsoft.

Fiesta ще се предлага с гама от пет двигателя, сред които икономичните бензинови мотори Duratec SCi с обеми 1.3, 1.6 и 1.8 литра с директно впръскване на горивото, както и с два екологични дизела  - TDCi с обеми 1.4 и 1.6 литра, разработени съвместно с Peugeot.

Малко след пускането си на пазара към новия модел ще се присъедини и “подгрятата” версия Fiesta ST. Очаква се под капака й да се намира 1,6-литров турбдвигател с мощност 170 к. с.

 

Коментари
comments powered by Disqus