Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещето на турската Гран при е под върпос

05.06.2009 12:48
Туит

Президентът на турската федерация по моторни спортове Мутмаз Тахинчиоглу признава, че „Истанбул парк” ще запази много трудно мястото си във Формула 1. Бърни Екълстоун , който е наемодател на трасето, вече е предупредил своя партньор ще договорът между двете страни изтича на 12 януари 2012 година.

„Определено няма да ни е лесно да постигнем ново споразумение”, обяснява Тахинчиоглу пред местния Zaman. “Конкуренцията е жестока, също толкова, колкото когато започнахме проекта.”

„Уведомени сме, че настоящият договор изтича на 12 януари 2012 година, което означава, че последното сигурно състезание е през 2011-а. Ако искаме да продължим, трябва да се споразумеем с г-н Екълстоун много по-рано, а той има сериозни кандидати. Някои от тях разполагат с наистина скъпи съоръжения.”

Тахинчиоглу признава разочарованието си от факта, че Турция не прие толкова радушно Формула 1, колкото се очакваше.

„Работих здраво, за да докарам Формула 1 тук и съм много щастлив, че го направих, но явно това не се оценява достатъчно. Дори министър-председателят ни иска да запазим мястото си в календара, защото това е може би най-добрият механизъм да популяризираме Турция и Истанбул. Щях да съм много радостен, ако обстоятелствата бяха различни, но явно личните интереси се поставят пред тези на страната.”

„А защо да не участваме във Формула 1 на ротационен принцип. Когато предложих тази идея за Световния рали шампионат, мнозина я отхвърлиха, но тя вече е факт” , завършва Тахинчиоглу.

Коментари
comments powered by Disqus