Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещият BMW i5 ще бъде електрически кросоувър

10.12.2015 12:00
Туит

Серийният вариант ще бъде сглобяван в завода в Спартанбърг, САЩ

Немската компания  BMW планира да разработи нов електрически модел. Според списание Auto Express автомобилът ще се нарича i5 и ще бъде кросоувър. По-рано се предполагаше, че моделът бъде с каросерия седан.
Кога ще се състои обаче официалната премиера на модела все още не е известно.

Първоначално автомобилът ще бъде представен пред публиката като концепция. Серийният вариант на кросоувъра  ще се сглобява в завода в Спартанбърг, САЩ. В момента там компанията произвежда моделите X3, X4, X5 и X6. Предвижда се новият електромобил на световните пазари да бъде основен конкурент Tesla Model X.

В момента само знаем, че каросерията на новия кросоувър ще бъде изработена от въглеродни влакна. Автономният пробег без дозареждане ще бъде около 321 км. Възможно е моделът ще бъде оборудван с функция за автономно управление.

По-рано беше съобщено, че BMW планира масирана електрификация на всичките модели на марката. Автомобилите ще имат хибридно задвижване  или изцяло с електрически двигатели, работещи само на ток. Целта на концерна е средните емисии на CO2 да бъдат сведени до 95 г/км през 2020 г.

Специално за това BMW Group в сътрудничество с Daimler започна разработването на безжични зарядни устройства за електрически и хибридни превозни средства. Скоростта на зареждане на автомобилните акумулатори на новата технология няма да се отстъпва от кабелните аналози, тъкмо обратното, ще ги надмине що се отнася до удобството при ползване.

Както заявиха от немската компания, в момента вече е създаден работещ прототип на новата система. Устройството има ефективност от 90% и може напълно да зареди батерията на BMW i8 по безжичен начин за по-малко от два часа. Конструкторите планират да увеличат капацитета на зарядната станция до 7 кВт, което значително ще ускори процеса на зареждане на плъгин хибридите и електромобилите.

Коментари
comments powered by Disqus