Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещият флагман на Opel ще се произвежда в Мексико

10.10.2007 17:10 1
1
2571816789
Туит
Бъдещият флагман на Opel ще се произвежда в Мексико

Основните заводи на Opel в Рюселсхайм изгубиха надпреварата за производство на бъдещия върхов модел на марката. Както auto motor und sport научи от доверени източници, на върха на General Motors вече е взето решение, че моделът ще започне да се произвежда около средата на 2010 година в завода на GM Рамос Аризпе в Мексико.

Още през първата година мексиканците се очаква да произведат 18 100 бройки от модела, а за 2011 година са предвидени 26 500 екземпляра. Засега официалните говорители на Opel не потвърждават, но и не отричат тези данни.

Сътрудничество и с австралийците от Holden

Новият флагман в гамата на Opel се разработва от дъщерната австралийска компания на американския концерн – Holden, и ще представялва комбинация от SUV, спортно комби и ван. Този Crossover трябва да бъде позициониран в нишата, която през 2009 година ще бъде „окупирана” от BMW с техния бъдещ "Progressive Activity Sedan". Причините за решението моделът да бъде сглобяван в Мексико са курсът на долара спрямо еврото и ниската себестойност на труда в Мексико.

Производството в Европа няма да бъде рентабилно

Освен това, шефът на GM Europa Карл-Петер Форстер предвижда в Европа годишно да се продават по максимум 30 000 броя от този модел, а подобен малък обем не би имало смисъл да бъде произвеждат от тази страна на океана. Именно затова, в Армон Аризпе GM наред с Opel ще произвежда и неговия дериват за Щатите, който ще носи марката на Saturn – поредна форма на партньорство между двете фирми, която ще направи възможно финансирането на още един по-нестандартен проект. За Saturn се предвиждат 34 100 екземпляра за 2010 година и 50 400 за 2011 година. През 2011 година се очаква да бъдат направени и 12 000 автомобила от Opel Astra седан, както и 24 000 от достъпните модели на корейския клон на Chevrolet, като тези тиражи ще бъдат насочени най-вече към Източна Европа.

Коментари

мун4о
брао брао :p :p B-)

comments powered by Disqus