Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бахрейн: Ден трети

18.02.2009 17:19
Туит

Тимо Глок завърши с най-добър резултат третия ден от тестовете на „Сахир“. Въпреки силния вятър пилотът на Toyota завъртя цели 132 обиколки с новия TF109, най-бързата от които за 1:32.492 минути.

„Това беше още един добър ден за нашия екип“, заяви Глок в края на сесията. „Нямахме никакви по-сериозни проблеми и отново свършихме много работа. Концентрирахме се върху настройките и следвахме първоначално заложената програма стъпка по стъпка.“

„Днес беше малко по-трудно на пистата, тъй като имаше силен вятър, който за капак на всичко духаше от различни посоки. Като цяло обаче съм доволен от свършената работа и най-вече от правилната посока, към която сме поели.“

Денят далеч не премина толкова гладко за екипа на Ferrari. Фелипе Маса, който пое от Кими Райконен работата по новия F60, спря само четири обиколки след началото на сутрешната сесия заради проблем със скоростната кутия. Бразилецът продължи програмата си малко по-късно, но в края на деня отново получи повреда – този път заради срив в електрониката. Въпреки това Маса завъртя 105 обиколки и остана само на половин секунда зад Глок.

И BMW Sauber имаше проблеми с надеждността. Ник Хайдфелд продължи работата си по настройките на новия F1.09, но на два пъти бе принуден да влиза в гаража следобед заради неустановен технически проблем. Логично Хайдфелд остана в дъното на таблицата с 82 обиколки и резултат 1:32.993.

Тестовете в Бахрейн завършват утре.

Коментари
comments powered by Disqus