Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bajaj RE60: Евтиния

04.01.2012 11:02 1
1
2571891923
Туит

Bajaj RE60 е новият лидер в категорията за най-евтини автомобили. Негов производител е индийската компания Bajaj Auto, специализирана главно в областта на скутерите, мотоциклетите и моторизираните рикши.

Дългият 2,75 метра RE60 тежи близо 400 кг и е оборудван с едноцилиндров двигател с работен обем от 200 мл и директно впръскване, който задвижва задните колела. Максималната му мощност достига 20 к.с., а те позволяват ускорение до 75 км/ч. Тези характеристики може да не изглеждат особено впечатляващи, но пък емисиите CO2 са под 60 г/км, а средният разход е сведен до 2,8 литра за 100 км пробег.

RE60 е широк само 1,3 м, но според Bajaj Auto спартанският му салон предоставя достатъчно място за четирима пътници. Цялата конструкция е максимално опростена, като в нея са използвани главно стомана и пластмаси. Стъклата, например, не са оборудвани със система за сваляне и вдигане, а използват концепцията на Citroen 2CV с шарнирни съединения в средата им, като само горната част се отваря.

От Bajaj Auto все още не са обявили официално цената на RE60, но тя би трябвало да бъде по-ниска от тази на Tata Nano, която разполага с по-голям двигател и има значително по-добри динамични характеристики. Това автоматично означава под 2000 долара.

Не е изключено RE60 да напусне домашния пазар, където, естествено, е целевата група клиенти. За това съдейства и фактът, че Bajaj Auto работи с Renault-Nissan Alliance по подготовката на нискобюджетния автомобил.

Коментари

Konstantin
Бре само за нашия пазар са тия колички стига да остискат на дупките по пътищата

comments powered by Disqus