Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Българи направиха свръхпикап: Vromos Toyota Hilux 6x6

07.12.2015 11:12
Туит

Обичайната дейност на Вромос е маркетинг на електрически превозни средства и офроуд аксесоари

Българската автомобилна ковачница Вромос превърна добре познатия Toyota Hilux в стабилен всъдеход с три оси, гаранция за висока проходимост и удоволствие при шофиране.

Автомобили с три оси наистина не са ново откритие в областта на автомобилите с висока проходимост. В продължение на десетилетия специални фабрики усилено работят в това направление. Причината: по-голям товарен обем с повече килограми, при което допълнително задвижваната ос осигурява съответно по-добро сцепление при труден терен. Дори и за признатия по-цял свят товарен автомобил на японския производител -Toyota Hilux, такова преоборудване не е новост. Викингите с арктическите камиони в Исландия са специалисти в тази област и разорават трудни терени от земята на нашата планета, с всъдехода с висока проходимост 6x6 Hilux, пре което всички останали колесни превозни средства отстъпват.

Разбира се, откакто Mercedes печели с G 63 AMG 6x6 клиенти в бранша, благодарение на чудовищна конверсия в комбинация с изискан лукс в интериора, чиито фенове доскоро обикновено инвестираха най-вече в яхти и супер спортни автомобили, темата  малко ескалира. 6x6 преустройствата се влияят от конюнктурата на пазара, именно на това разчита и българската ковачница Вромос.

Vromos Toyota Hilux 6x6

Обичайната дейност на Вромос е маркетинг на електрически превозни средства и офроуд аксесоари, сега компанията се е захванала присърце с Toyota Hilux. Vromos Toyota Hilux 6x6 е удължила конструкцията на рамата чрез заварка и фланец за втора серийна задна ос. Задвижването от втората към третата ос се осъществява от междинна предавка, която е монтирана в предната част на кардана, задвижващ ос 2, чийто диференциал задвижва допълнителния задвижващ вал на третата ос.

Листови ресори на най-задната ос са монтирани към спомагателната допълнително заварена рама и осигуряват високото окачване. AT-гумите за висока проходимост сега са монтирани на джати Beadlock, целият автомобил е по-висок с 20 сантиметра от серийната Hilux. Vromos Toyota Hilux 6x6 е оборудван също така с ARB ключалки на осите, които могат да бъдат управлявани индивидуално.

Изцяло кожен салон

Други конструктивни доработки: LED-допълнителни фарове на покрива, за осветяване дори и на товарното пространство, LED прожектори в предната част. В стандартната предна част на Vromos Toyota Hilux 6x6 има вградена лебедка, пълен набор за защита на шасито и ролбар. Допълнителен шнорхел осигурява съответно по-добро и надеждно газене във водни басейни.

Когато става дума за лукс, и тук Вромос също се е развихрил с пълна сила като е облицовал в кожа целия интериор на пикапа с двойната кабина. Покрития, облицовки, дори конзолите, заимствани от Toyota Land Cruiser, както и кожените седалки са претапицирани в кожа алкантара. В алкантара са таванът,заедно със сенниците и спортният волан, който придава завършен облик.

Вромос все още не са определили цената за реконструкцията на един автомобил, базиращ се на представения през 2014 специален модел Invincible. 

Коментари
comments powered by Disqus