Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Балканската рали купа започна с второ място за Славов

05.05.2013 20:19
Туит

Тодор Славов и Добромир Филипов (Renault Clio R3) завършиха успешно участието си в първия кръг от Балканската рали купа – турското рали „Ескишехир Баталгазъ“. Българският екипаж записа осмо време в генералното класиране след 9 скоростни етапа днес, а в при автомобилите с един двигателен мост бе изпреварен само от най-силния турски пилот в тази група Даан Юнлюдоган (Fiat Punto S1600).

Участието на варненския екипаж бе трудно – липсата на нови гуми и оскъдната мощност в двигателя не им позволиха да се борят за още по-добро класиране. Двамата удариха и голям камък при второто преминаване на най-дългата отсечка в състезанието „Баназ“, но за щастие без сериозни последствия.

„Въпреки, че ралито е късо, то е много тежко. Автомобилите със задвиждване на четирите колела вадеха много фракция на пътя, а в комбинация с хлъзгавия и неравен асфалт, ситуацията за нас ставаше много тежка. Определено имахме нужда от нови гуми, с които щяхме да сме много по-сигурни. Радваме се, че двигателят издържа, но надали ще можем да го ползваме в други състезания. Не сме наясно как ще продължи сезона за нас“, сподели след финала най-успешния български пилот в Световния рали шампионат.

Останалите български пилоти в състезанието също имаха трудности. Борис Григоров (Citroen C2 S1600) отпадна, след като удари огромен камък в средата на една от правите при второто преминаване на „Баназ“ и разби окачването на своя автомобил.

На финала все пак достигнаха Мирослав Ангелов (Fiat Punto S1600, 11-то място), Антон Титов (Citroen DS3 R3T, 14-то място) и Георги Гераджиев – младши (Ford Fiesta ST, 19-то място), който е победител в клас 8.

Рали „Ескишехир Баталгъзъ“ бе спечелено от турския пилот Фатих Кара (Fiat Punto S2000), следван от заводските пилоти на Ford Турция Ягиз Авджъ (Ford Fiesta S2000) и Мурат Бостанджъ (Ford Fiesta S2000).

Коментари
comments powered by Disqus