Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Барикело е карал без KERS в Германия

26.07.2011 11:46
Туит

Williams ще върне KERS системата в автомобила на Рубенс Барикело за Гран при на Унгария, след като миналия състезателен уикенд в Германия тества какъв ще бъде ефектът при премахването й.

Базираният в Гроув тим нарочно остави ветерана без KERS в немската Гран при, за да прецени дали това ще има положителен ефект върху износването на задните гуми и баланса. Явно резултатите на този етап са в полза на системата за възстановяване на енергията при спиране, тъй като тя ще бъде монтирана отново в неговия автомобил за Гран при на Унгария този уикенд.

„Преди се съмнявахме, че KERS ни пречи да контролираме добре баланса при спиране, а това те поставя в много неприятна ситуация” обяснява техническият директор Сам Майкъл за Autosport, за когото Гран при на Корея ще бъде последното състезание с отбора. „Случвало се е, когато деактивираме системата, това да оказва положителен ефект върху деградацията на задните гуми. В квалификацията ти дава три десети и половина, защото излизаш директно на пистата и не се налага да зареждаш KERS. Планирахме това и го направихме.”

„Също така получаваш допълнителни килограми, които можеш да използваш, за да подобриш разпределението на теглото и центъра на тежестта. Необходимо ни беше да изкараме един състезателен уикенд така, за да видим какво се случва с автомобила, когато не зарежда KERS, защото когато бяхме на „Силвърстоун” и не използвахме обдухването на дифузорите (при върнат педал на газта), имахме възможност да използваме различен режим на двигателя.”

„Можем да контролираме спирането чрез изгаряне на гориво в цилиндрите и автомобилът се държи много по-добре, но не и да правим двете, двигателят не е способен на това. Ето защо няма как едновременно да използваме на 100% обдухването и спирането с принудително запалване. Също така не можем да разчитаме на отложеното изгаряне (на горивото в ауспуховата система) както другите тимове. Получава се така, че когато не използваме обдухването при спиране, оптимизираме баланса и обратното. Малко е сложно за нас.”

Коментари
comments powered by Disqus