Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Барикело: Кариерата ми бе под въпрос в Австрия

25.11.2008 11:23 2
2
2571836986
Туит
Барикело: Кариерата ми бе под въпрос в Австрия

Рубенс Барикело се върна отново към най-коментираната Гран при през 2002 година, когато получи заповед от бокса да пусне пред себе си Михаел Шумахер.

Ветеранът, който по всяка вероятно ще остане без отбор догодина, признава, че цената на победата в Гран при на Австрия 2002 е била прекалено висока, за да я плати.

Докато е бил начело на колоната, Барикело е комуникирал активно със своя отбор. „Знаеш ли, че Михаел е зад теб? Това е важно за шампионата“, питат от питуола тактично. Преговорите продължават близо осем обиколки, преди бразилецът да получи ултиматум в края на състезанието.

„С всяка изминала обиколка напрежението нарастваше осезаемо. Тогава ми казаха, че е време да помисля за договора си“, разказва Барикело за бразилското телевизионно шоу Fantastico. „Беше повече от ясно – или връщам газта, или оставам извън играта.“

Рубенс признава, че е бил вбесен от развитието на състезанието и директно е попитал Шумахер дали има пръст в цялата ситуация. „Той ми каза, че няма нищо общо, но аз имам документи, с които да докажа, че е бил напълно наясно със случващото се на пистата“, допълва 36-годишният пилот.

След спорното състезание в Австрия ФИА наложи забрана върху отборните заповеди във Формула 1.

Коментари

габровец
Не споделям мнението ти.Никой няма право да подценява усилията ,труда,та дори и да е било шанс за победа.Затова са състезанията и ако искат състезателите да запазят интерес към спорта не трябва да се допускат подобни неща.Ами представи си само какъв е смисълът да гледаш мач или състезание с край,който е предварително известен?А какво ще кажеш за последното състезание в бразилия тази година,а?

caruzu
Баричело е пълен глупак, осем обиколки мислел,чудноми е как не умрял от толкова мислене,като е разбрал на къде отива рабата да беше върнал газта и толкова, а не да го пропуска в последните две обиколки и след това скандал. Освен това смятам че Баричело е посредствен пилот и не само че не трябва да се сърди на ферари, а трябва да им благодари че са му позволили да кара за велик тим с великия Михаел.

comments powered by Disqus