Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Барикело: Ще има повече изпреварвания

11.03.2010 16:21
Туит
Барикело: Ще има повече изпреварвания

Рубенс Барикело е на мнение, че сезон 2010 ще бъде по-интересен за зрителите, но и по тежък за пилотите заради забраната за дозареждане.

Бразилецът смята, че разликата между автомобилите ще бъде далеч по-съществена през новия сезон, тъй като част от тях ще имат предимство при пълен резервоар, а други – към финала на надпреварата. В резултат изпреварванията ще бъдат повече и интригата в състезанията – много по-голяма.

„Мисля, че ще има повече изпреварвания. Ситуацията ще е много по-сложна, тъй като ще има автомобили, които се държат много по-добре с по-малко гориво отколкото с повече и обратно. Стартовата решетка ще бъде много по-разнородна, а това със сигурност означава повече изпреварвания. Надявам се да е така.“

„Ще зависи от трафика, но поне в първите няколко обиколки след питстопа изпреварването ще е възможно. Разликата в темпото може да е повече от секунда, а е ставало неведнъж дума, че това е минимумът, за да атакуваш.“

Барикело и Михаел Шумахер са единствените пилоти, които са участвали във Формула 1 преди дозареждането да стане част от състезанията. Разликите между тогава и сега обаче ще бъдат съществени, допълва бразилецът.

„Мисля, че ще бъде много по-различно от 1993 г., защото преди внимавахме какво се случва с автомобила. Сега единственото, което се иска от нас, е да караме на пълна газ от старта до финала с гумите и горивото, които имаме. Помня как през 93 г. имахме получавахме инструкции от рода на „продължавай да натискаш“, „внимавай с гумите“ или „внимавай с двигателя“. Не мисля, че това ще се случва в наши дни. Просто си длъжен да вземеш максимума от това, с което разполагаш.“

Барикело, както и всички останали пилоти, е на мнение, че на този етап прогнозите за разпределението на силите във Формула 1 са много условни.

„Не мисля, че преди неизвестните са били толкова много. През 1993 г. имахме Williams, които бяха много напред, имахме и McLaren, които се опитваха да се докопат до Сена, така че даваха максимално добри времена. И сега резервоарите са големи и караме с много гориво, но е различно. Миналата година вариациите бяха 50-60 килограма. Сега започваме от 10 килограма и стигаме до 170. Разликата може да е пет секунди, така че наистина нищо не е ясно. Радвам се, че сме изправени пред такова предизвикателство.“

Коментари
comments powered by Disqus