Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Барикело: Все още ставам!

19.12.2008 10:13
Туит
Барикело: Все още ставам!

Бразилецът посети базата на Honda Racing в Бракли и уведоми ръководството на отбора, че е готов да даде всичко от себе си, за да помогне за оцеляването на тима.

След изненадваща новина, че японската компания напуска Формула 1, мнозина прогнозираха, че рекордно дългата кариера на Рубенс Барикело ще приключи безславно. Бразилецът обаче все още не е развял белия флаг, а напротив - посетил е Рос Браун в Бракли, за да демонстрира за пореден път желанието си да се състезава.

„Казах на Рос, че не все още не съм достатъчно стар и че тази емоция за мен е нова. Толкова съм надъхан“, коментира Барикело пред Autosport. „Казах му отново, че това е идеалният момент да се оттегля и да започна да критикувам разни хора, за това, което са ми причинили, но няма да го направя. Готов съм да се състезавам. Свалих половината от килограмите, които съм си поставил като цел и изгарям от желание да продължа“, допълва пилотът на Honda, който наскоро спечели две картинг състезания в Бразилия.

„Не мисля, че победите в Бразилия са случайно съвпадение. Естествено нивото е много по-ниско от това във Формула 1, но успехът е достатъчно показателен, че съм на линия. Мисля, че с помощта на опита и скоростта, които имам, мога да помогна на отбора да продължи в тази трудна ситуация. Не искам да подписвам само за една година, искам да са поне две или три. Започнах кариерата си на сликове и определено искам да я завърша така.“

Барикело вярва, че драстичните промени в технически правилник догодина, включително и пълната забрана за тестове по време на сезона, дават голямо предимство на опита срещу младостта.

„Има две страни. На първо място е нужна скорост. Ако опитът е налице и нямаш скорост, едва ли някога ще станеш достатъчно бърз. Това е. Ето защо е по-добре да вземеш пилот, който е бърз и постепенно да трупа опит. Мисля, че аз разполагам с двете. Въпросът е дали старото момче е достатъчно нахъсано да продължи. Ако сравнявате Дейвид Култард и мен, ще видите колко различна е ситуацията при двама ни. Когато DC ми каза, че мисли да спре, той имаше усещането, че вече е дал всичко от себе си и иска да си отиде вкъщи. Аз обаче не мога да си представя как се връщам в Бразилия, защото все още имам нужната скорост. Да, мога да си представя какво е да съм отново в моята страна, обичам я наистина много, но все още искам да се състезавам.“

„Не съм карал болид от известно време, ето защо когато седнах в симулатора, прекарах цели два часа там преди да ми кажат да спра, защото мога да помогна и с друго. Все още имам желание да се състезавам, а и вярвам, че комбинацията от опит и скорост ще бъде изключително важна догодина. Няма да има тестове, подходът към новия автомобил и гуми ще бъде напълно различен, ето защо е важно да знаеш още след първите две три обиколки дали гумите ще издържат или не“, допълва бразилецът.

Honda Racing разполага с отлична инфраструктура и персонал, инвестира огромни ресурси върху развойната дейност по новия автомобил, но все още няма официална информация за евентуален купувач на отбора. Наскоро се появиха слухове, че френският концерн PSA Peugeot-Citroen е проявил интерес, но по късно от компанията излязоха с официално съобщение, че не планират подобно преструктуриране в спортния си отдел.“

Коментари
comments powered by Disqus