Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бътън: Автомобилът беше просто фантастичен

07.06.2009 17:54
Туит

Британецът, който спечели шестата си победа за сезона, бе категоричен, че и в Турция автомобилът на Brawn GP отново е бил без конкуренция.

Бътън стартира от втора позиция, но грешка на Фетел в десетия завой на „Истанбул парк” му позволи да поведе колоната още преди края на първата обиколка. От този момент нататък пилотът на Brawn GP нямаше конкуренция и напълно заслужено спечели шестата си победа за сезона.

„Днес автомобилът бе на най-доброто си ниво от началото на годината”, коментира щастливият Бътън след края на надпреварата. „И преди бяхме много бързи, но на моменти колата не съответстваше на стила ми. Тук обаче всичко беше перфектно. Искам да благодаря на всички за това, че ставаме все по-добри и по-добри.”

„Не знам дали тази писта ни пасва по-добре от останалите, но автомобилът беше просто фантастичен. Щях да съм невероятно щастлив, ако редом до мен на подиума можеха да застанат всички момчета от отбора.”

24 обиколки след старта Себастиан Фетел залепна зад дифузора на Бътън. Нито за миг обаче британецът не е изгубил увереност, тъй като е бил информиран, че Red Bull използва стратегия с три спирания.

„Всичко беше наред. Знаех, че няма да ме притеснява дълго, тъй като трябваше да спре по-рано. Естествено, не е приятно, когато преднината ти намалява с осем десети на обиколка и виждаш толкова близо в огледалата си друг автомобил. Днес обаче бяхме с една крачка напред, което ме прави много щастлив.”

Две седмици преди Гран при на Великобритания Дженсън Бътън има аванс от 26 точки в шампионата на пилотите. „Гран при на Британия винаги е била специален момент за мен, дори и когато времената бяха тежки за нас”, обяснява пилотът на Brawn GP. „Чувството, че съм начело и водя с 26 точки, е страхотно, ето защо нямам търпение отново да застана на старта”, завършва Бътън, който е единственият пилот, печелил в Турция без да стартира от полпозишън.

Съотборникът му Рубенс Барикело далеч не беше толкова словоохотлив, след като за първи път от началото на сезона не можа да завърши. Бразилецът почти загасна на старта и изгуби девет места още преди края на първата обиколка. След поредица от грешки и смяна на предното крило Барикело се смъкна в дъното на колоната. Десет обиколки преди края технически проблем сложи край на мъките му.

„Мисля, че повредата беше в скоростната кутия”, обясни Барикело след края на състезанието. „Същият проблем, който ме затрудни на старта. В Австралия се случи нещо подобно – когато отпуснах съединителя, програмата, която не позволява на двигателя да загасне, се включи. Явно отново съм направил грешните изчисления за съединителя.”

Коментари
comments powered by Disqus