Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бътън: DRS може да промени развоя на италианската Гран при

02.09.2011 15:50
Туит

Дженсън Бътън е категоричен, че следващата седмица в Италия ще станем свидетели на поредното зрелищно състезание благодарение на двете DRS зони, които ФИА номинира за старта на „Монца“.

За първи път пилотите ще имат възможност да атакуват на две отделни DRS зони с две отделни зони за засичане на разликата от 1 секунда (в Канада зоните бяха две, но засичането – само едно). Едната е разположена на старт-финалната права, а другата се намира между „Лесмо“ и „Аскари“. Въпросът обаче е доколко системата за активиране на задното крило ще бъде ефективна на фона на това, че „Монца“ е пистата, която изисква най-ниска нива на аеродинамично притискане. Отговорът на Бътън е, че тя ще има нужния ефект и че състезанието ще бъде достатъчно интересно.

„Мисля, че тази година ще бъде по-разнообразно“, обяснява Бътън за предстоящата Гран при на Италия. „За втори път през сезона ще имаме две отделни DRS зони, което означава и две потенциални възможности за атака. Първата ще бъде по-интересна, защото да спориш за позиция преди спирането за шикана „Аскари“ е винаги много трудно – пистата е тясна, а подходът към завоя е много бърз, така че ми е страшно любопитно как DRS ще работи в тази част от трасето. Може да наблюдаваме някои наистина зрелищни атаки.“

„На втората зона ще видим по стандартни атаки. Задният пилот ще пробва да се доближи максимално до съперника си на „Параболика“, което съвсем няма да е лесна задача, като се има предвид колко тежък е този завой, след което ще активира DRS и ще пробва да изпревари преди първия завой. Системата ще бъде от голяма полза за преследвача и може да промени развоя на състезанието по много интересен начин.“

Тим-шефът на McLaren Мартин Уитмарш дори смята, че на „Монца“ може да наблюдаваме такива атаки, които да ни върнат към ерата, когато влизането във въздушната струя предшестваше множеството зрелищни атаки.

„Мисля, че е прекалено рано, че да говорим за легендарния „слипстрийм на Монца“, но целият отбор няма търпение да види дали DRS ще ни предостави такова състезание, за което на този етап единствено сме чували или най-много наблюдавали като малки“, коментира Уитмарш.

Коментари
comments powered by Disqus