Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бътън: Можем да спорим с Red Bull и на бързите писти

13.10.2011 15:10
Туит

Пилотът на McLaren е уверен, че неговият тим може да се мери с Red Bull на всички високоскоростни писти, след като MP4-26 завърши пред RB7 на „Сузука“ миналата седмица.

Бътън спечели третата си победа за сезона в Япония, въпреки че Себастиан Фетел стартира от първа позиция. В състезателни условия обаче автомобилът на McLaren стоеше по-добре от този на Red Bull, който имаше проблеми с деградацията на по-мекия комплект гуми.

„Мисля, че като цяло темпото ни, като тук изключим стратегиите и пазенето на гуми, е много добро на високоскоростните писти“, коментира Бътън преди началото на състезателния уикенд в Корея. „Нашият автомобил се представя отлично на бързите трасета, което е хубаво, защото именно по този показател изоставахме спрямо Red Bull. В бързите завои винаги се сравнявахме с тях и си казвахме „Как, по дяволите, го правят?“. Но отидохме на „Спа“ и бяхме близо до тях. Същото бе и на „Сузука“.“

„Автомобилът ни се държеше много добре и в първия сектор дори бяхме по-бързи от Red Bull за първи път от три години насам. Ето защо мисля, че нашият болид е конкурентен и на бързите писти.“

През втората половина на сезона Бътън се представя далеч по-добре от съотборника си Люис Хамилтън, който направи серия от инциденти напоследък и е подложен на жестоки критики заради агресивното си пилотиране. Причината за това световният шампион за 2009 г. да е по-напред в класирането обаче не е задължително следствие от спецификата на гумите Pirelli, както мнозина предполагат.

„Не знам. Мисля, че ако бяхме с миналогодишните гуми (Bridgestone), щях пак да съм много доволен, защото така или иначе на бързите писти се налага да работиш много с тях. Нямам идея, може би са по-подходящи за моя стил. Трудно е да се каже. На някои писти обаче имах наистина големи проблеми с износването на гумите, така че не винаги се получава така, както искам.“

Бътън допълва още, че гумите ще са от решаващо значение за предстоящата Гран при на Корея и че не е изключено да наблюдаваме и по пет смени в надпреварата на „Йеонгам“, където Pirelli ще донесе двете най-меки каучукови смеси.

„Ще бъде тежко. По принцип с меките гуми е много трудно да се правят дълги серии, а със супер меките ще е още по-интересно. Ще видите доста спирания. Максимумът ни е пет, няма как да направим повече, но не е изключено да използваме всичките.“

„Квалификациите също ще бъдат интересни, тъй като никой от нас няма да иска да съсипе гумите си, тъй като вероятно ще ни трябват всички комплекти. А после идва Индия, където пистата също е бърза като „Сузука“. В момента е 35 градуса, а тогава може да е още по-горещо, така че сигурно отново ще бъде трудно с гумите. Чакат ни няколко тежки състезания. Не става въпрос само за чиста скорост, а дали можеш да пазиш или не гумите си.“

Коментари
comments powered by Disqus