Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бътън остава. Магнусен е аут!

11.12.2014 10:20
Туит
Бътън остава. Магнусен е аут!

Дженсън Бътън ще бъде съотборник на Фернандо Алонсо в екипа на McLaren. Испанецът ще получава по 40 милиона долара годишно в Уокинг, което го прави най-добре платения пилот във Формула 1.

Драмата около пилотската линия на McLaren най-накрая приключи, след като екипът от Уокинг реши, че Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън ще са титуляри, а Кевин Магнусен ще изпълнява функциите на трети пилот. Везните са се наклонили в полза на британеца, след като той се е съгласил годишното му възнаграждение да бъде намалено на половина. 

"Сигурен съм, че McLaren и Honda ще постигнат съвместно впечатляващи резултати", коментира Бътън, който според слуховете е преподписал едва снощи. "Сигурен съм също, че като работим заедно, като дадем всичко от себе си, ще създадем един брилянтен тим, който може да печели. Нямам търпение и да започнем партньорството си с Алонсо, който е не само много бърз, но и изключително опитен състезате. Убеден съм, че ще се справяме отлично заедно."

Рон Денис е бил категоричен, че McLaren трябва да запази Кевин Магнусен, но бордът на директорите в крайна сметка е заложил на опита на Бътън, въпреки че суровите данни от пистата сочат, че датчанинът е по-бърз като чиста скорост. Именно този опит обаче в края на годината му донесе близо два пъти по-голям точков актив от този на Магнусен.

Фернандо Алонсо се завръща в McLaren след фиаското през 2007 г., но това струва твърде скъпо на отбора. Според първоначалната информация испанецът ще получава 40 милиона долара годишно, което е рекорд за Формула 1. Неговият контракт е за две години плюс опция за още една. Със сигурност обаче двете страни са подписали и клауза, която му позволява да си тръгне още в края на 2015-а, ако резултатите на McLaren не са задоволителни.

При така развилата се ситуация Кевин Магнусен остава без титулярно място въпреки впечатляващия дебютен сезон. Датчанинът обаче ще продължи работата си с McLaren като трети пилот. Той ще участва в петъчните тренировки и тестовете и ще се надява един от двамата водещи състезатели да напусне след края на сезона, за да си върне титулярната позиция. Това обаче е малко вероятно да се случи, тъй като Бътън е преподписал за две години.

Коментари
comments powered by Disqus