Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бътън: Живеем в приказка

29.03.2009 12:24
Туит

Британецът бе най-щастливият човек на пистата днес, след като спечели втората си победа във Формула 1 и първата за новосформирания тим на Brawn GP.

“Това е просто една невероятна приказка с щастлив край. Надявам се, че ще можем да продължим по този начин. Знам, че ще трябва да се борим във всеки един момент, за да запазим нивото си. С ограничените ресурси, които имаме, това ще е много трудно. Но на този етап целия отбор върши фантастично работата си и се надявам да продължим в същия дух. Искам да благодаря на всички в отбора и да им кажа, че очаквам с нетърпение следващия старт в Малайзия”, коментира Бътън след края на състезанието.

На два пъти преднината на Бътън в челото бе неутрализирана заради инциденти, провокирали излизането на кола за сигурност, но въпреки това британецът водеше колоната от първата до последната секунда.

„Мисля, че отстрани винаги изглежда по-лесно отколкото е в действителност. Първите няколко обиколки бяха просто страхотни и после трябваше единствено да контролирам аванса си. Когато колата за сигурност излезе на пистата, ми беше много трудно да поддържам температурата на гумите и малко преди да се прибере, блокирах спирачките и направих петно на една от тях, след което се появиха неприятни вибрации. Да, винаги е по-лесно, когато си в челото, но не мога да кажа, че ми беше леко.”

Просто страхотен ден. Някои може ад съжаляват, че финалът беше зад автомобил за сигурност, но на мен не ми пука. Спечелих днешното състезание, само това ме интересува. Последните няколко месеца бяха много тежки за нас, просто не може да повярвате колко трудно ни беше, но сега всичко е абсолютно различно”, допълва Бътън.

„Не съм си и помислял, че мога да завърша на подиума след този старт”, признава съотборникът на Бътън Рубенс Барикело. „На старта натиснах системата против загасване на двигателя и акоростната кутия мина на свободна. После ме блъснаха отзад, мисля, че това беше един от автомобилите на McLaren. Изнесох се встрани и ударих някого наистина много силно. Бях сигурен, че с автомобила е свършено, но можах да продължа. По време на първата серия обиколки носът на автомобила се разпадаше и загубих стабилност при спирането, когато се докоснахме с Кими. Той ме затвори и нямаше как да избегна удара.”

След първия стоп екипът на Brawn GP смени носа на BGP001 и Барикело продължи състезанието без проблеми. Бразилецът трябваше да завърши на четвърта позиция, но катастрофата на Фетел и Кубица го изведе на втора.

На 14 април Апелативният съд на ФИА ще разгледа жалбата на Ferrari, Red Bull и Renault относно двойните дифузори на Brawn GP, Williams и Toyota. „Ако някои си мислят, че нашият автомобил е толкова добър само заради дифузора, мога да им кажа, че при удара в началото го разбих напълно, а въпреки това бяхме бързи”, контрира Барикело след края на състезанието.

 

Коментари
comments powered by Disqus