Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BBR Ford Focus RS: 4х100 коня

11.08.2010 11:07
Туит
BBR Ford Focus RS: 4х100 коня

Британската компания BBR наскоро си постави за цел да подобри представянето на Ford Focus RS, поне що се отнася до мощността под предния капак.

Тунерите изпълниха задачата с изцеждането на над 400 к.с. от 2,5-литровия редови петцилиндров двигател (стандартно с 305 к.с.). Британците навярно са наясно, че тази огромна мощност няма как да се оползотвори напълно от предните колела, поради което предлагат своите модификации в цели четири последователни стъпки.

Първата от тях включва променен софтуер за управление на двигателя и нов силиконов маркуч за всмукване на въздух. С това кривата на мощността се покачва до 342 к.с., а въртящият момент достига 500 Нм. Сметката дотук излиза 716 евро, но интересната част едва сега започва.

Втората фаза от тунинга вдига летвата още по-нагоре с нов интеркулер и по-ефективен въздушен филтър. Естествено, софтуерът е претърпял съответните промени, с които Focus RS вече се радва на 355 к.с. и 512 Нм. Цената за втората силова стъпка на BBR е 1732 евро, в които влиза и монтажа.

Щафетата се поема от третата предпоследна фаза на модификации. Тук нещата стават още по-сериозни с добавянето на изпускателна система BBR от неръждаема стомана, по-големи инжектори и оптимизиране на постъпването на въздух в двигателя. Това ниво на надграждане вече достига 382 к.с. и 525 Нм, но срещу също така сериозната сума от 3000 евро и още 415 евро за монтаж.

Финалният спринт към заветната цел от 400 „коня“ се полага на четвъртата фаза. Тя е постигната „само“ с поставянето на нов турбокомпресор, който извисява мощността до 404 к.с. и изстрелва въртящия момент до 553 Нм. Максималната промяна под капака на Focus RS ще струва на неговите собственици 4684 евро, а нейното внедраване става срещу допълнителни 716 евро.

За да успеят предните колела на автомобила да оползотворят на пътя максимална част от иначе непосилната за тях мощност, BBR предлагат регулируеми амортисьори и пружини Koni, с които твърдата возия на спортиста може да стане и по-мека.

Коментари
comments powered by Disqus