Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Arnage: Модерни времена

20.06.2008 06:06
Туит
Bentley Arnage: Модерни времена

Arnage е най-големият модел в асортимента на Bentley, от който по настоящем се продават между 600 и 800 екземпляра годишно. Актуалното поколение на автомобила, чието производство стартира през 1998 година, ще бъде заменено с ново през 2010.

Бъдещият Bentley Arnage ще се възползва от spaceframe-технологията на Audi, с която ще бъдат привилегировани предстоящите модели A6 и А7. Новото шаси ще смъкне около 150 килограма от теглото на автомобила, чиито пропорции на каросерията ще се запазят.

От Bentley потвърдиха информацията, че за сега не предвиждат нито дизелова, нито хибридна версия на своя флагман, тъй като клиентите на фирмата не са заинтересовани от подобна схема. В интервю шефът на компанията Франц-Йозеф Пефген уверява, че за напред вграждането на дизелова технология в автомобили от този клас ще зависи най-вече от това дали в Съединените Щати имиджът на самовъзпламеняващия агрегат ще се подобри.

Най-вероятни кандидати за идното поколение на Arnage за сега остават V-образните 10 и 12-цилиндрови задвижващи агрегати на Audi.
Коментари
comments powered by Disqus