Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Continental GT: Скоростна кутия от Audi

12.10.2010 17:01
Туит

Bentely обмисля варианта да комбинира новия V8 на Bentley Continental GT с S Tronic трансмисията с два съединителя на Audi.

През септември от Bentley обявиха, че Continetal GT ще получи V8, който да бъде екологичната алтернатива на шестлитровия W12. Техническите характеристики на новия двигател все още се пазят в тайна, но от Крю споделиха намеренията си да го комбинират със седемстепенната S tronic трансмисия на Audi с два съединителя. Целта е дистанцията между Continental GT и класическите спортни автомобили да бъде намалена в известна степен, с което Bentley да разшири таргет групата си.

„С помощта на този V8 ще увеличим  кръга на почитателите си”, обяснява новият ръководител продажби и маркетинг Аласдеър Стюърт. „Става въпрос за феновете на спортните автомобили, и в частност тези в САЩ, които не си купуват спортна машина, ако не е оборудвана с V8."

Стандартният двигател на Continental GT е комбиниран с шестстепенната Quickshift кутия на ZF. Евентуалната замяна на тази скоростна кутия с S tronic версията на Audi означава серия модификации заради разликите в размерите и точките за захващане. Ето защо все още не е ясно дали в Крю ще се решат на тази промяна, като се очаква инженерите да обмислят съответните плюсове и минуси и да вземат крайното си решение още тази година.

Коментари
comments powered by Disqus