Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Continental GTC: Как да свалиш 70 кг

24.08.2011 11:54
Туит

Bentley публикува първите официални фотографии на кабриолета Continental GTC, който ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Разликите спрямо втората генерация на GT, представена преди година, са минимални и засягат по-острите линии, леко модифицираната радиаторна решетка, LED челните светлини и, естествено, текстиления покрив. 20-цоловите колела вече са стандартни, а в списъка с опциите попадат два модела 21-цолови.

Прогресът спрямо предходната версия на GTC е още по-съществен – общата маса е намалена с феноменалните 70 кг, следата е с 40 мм по-широка, окачването е получило спортни настройки, а кормилната уредба работи значително по-директно. Системата за дойно предаване, която преди разпределяше по равно въртящия момент вече предоставя 40% от него на предните колела срещу 60 за задните.

Шестлитровият W12 в предишната версия генерираше 560 к.с., но за Continental GT от моделната 2011 г. максималната мощност бе увеличена на 575 к.с., от което се възползва и Continental GTC. Кривата на въртящия момент също следва възходящата линия и достига своя пик при 50 Нм повече – 700 Нм. Новата шестстепенна автоматична трансмисия Quickshift на ZF е другата съществена промяна, която позволява на кабриолета да покрие спринта от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, а от 0 до 160 км/ч – за 10,9. Максималната скорост достига 314 км/ч.

Доставките на луксозния кабриолет ще започнат още в края на тази година. Засега няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus