Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Continental GTC: Как да свалиш 70 кг

24.08.2011 11:54

Bentley публикува първите официални фотографии на кабриолета Continental GTC, който ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Разликите спрямо втората генерация на GT, представена преди година, са минимални и засягат по-острите линии, леко модифицираната радиаторна решетка, LED челните светлини и, естествено, текстиления покрив. 20-цоловите колела вече са стандартни, а в списъка с опциите попадат два модела 21-цолови.

Прогресът спрямо предходната версия на GTC е още по-съществен – общата маса е намалена с феноменалните 70 кг, следата е с 40 мм по-широка, окачването е получило спортни настройки, а кормилната уредба работи значително по-директно. Системата за дойно предаване, която преди разпределяше по равно въртящия момент вече предоставя 40% от него на предните колела срещу 60 за задните.

Шестлитровият W12 в предишната версия генерираше 560 к.с., но за Continental GT от моделната 2011 г. максималната мощност бе увеличена на 575 к.с., от което се възползва и Continental GTC. Кривата на въртящия момент също следва възходящата линия и достига своя пик при 50 Нм повече – 700 Нм. Новата шестстепенна автоматична трансмисия Quickshift на ZF е другата съществена промяна, която позволява на кабриолета да покрие спринта от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, а от 0 до 160 км/ч – за 10,9. Максималната скорост достига 314 км/ч.

Доставките на луксозния кабриолет ще започнат още в края на тази година. Засега няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus