Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Continental GTC: Удоволствие без граници

29.11.2006 23:11
Туит

След големия модел Azure – най-благородният каброиолет в съвременната автоиндустрия, Bentley пуска на пазара още един кабриолет – Continental GTC. Той е с около 130 000 евро по-евтин от Azure, но затова пък предлага 100 конски сили повече и е достъпен не само за мултимилионери и милиардери, а дори и за обикновени милионери...

Базовата цена на този автомобил в Германия е 190 054 евро, а предварителните поръчки за него още преди пускането му в продажба са около 4000... Този факт е свидетелство за две неща  първо, по света очевидно има достатъчно богати хора, и второ, парите видимо си заслужават. Екипът на списание auto motor und sport получи възможността да изпробва автомобила около година преди официалния му дебют през септември 2007 година.

Мястото за поставяне на контактния ключ е вляво от волана, както при Porsche. Увеличаването на теглото спрямо закритата версия на модела се равнява на 110 килограма, следствие на сложния покривен механизъм и усилването на каросерията. Инженерите на ръководителя на проекта Улрих Айхорн са се погрижили, GTC да може да се похвали със здравина на каросерията, която допреди няколко години се смяташе за утопия дори при закритите модели на легендарната марка. За каквито и да било шумове от каросерията по време на движение не може да става дума.
Интересно е да се отбележи, че шефъг на марката Йозеф Пефген визира Ferrari и Porsche като най-преките конкуренти на GTC Ferrari и Porsche. И може би има и основания затова... Защото дори и най-бързият открит модел на Ferrari не може да се мери с 312-те километра в час, на които е способно „малкото” Bentley. При спринта от място до 100 км/ч, GTC дори изпреварва Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet Tiptronic с 0,3 секунди. Да, откритият GTC е не само ненадминатият благородник в своята категория, а за разлика от Azure притежава като допълнение към това и качествата на расов спортист.

Благородникът-спортист


Последното е абсолютна истина независимо от теглото от почти два и половина тона – динамиката на автомобила по никакъв начин не предполага за броя на килограмите.  W12-двигателят с работен обем шест литра, принудително пълнене с два турбокомпресора и максимална мощност 560 конски сили ускорява масивния кабриолет с лекота, сякаш това е спортна лимузина от среден клас,  тягата от всички обороти е неумолима, а ускорението – мощно и същевременно рядко плавно. Кормилната уредба също работи с изненадваща прецизност и точност, като директността й е типична за спортен автомобил. Независимо от двойното предаване, GTC сменя посоката на движение извънредно бързо и спонтанно, но винаги сигурно, поведението на пътя е фантастичен баланс между динамика и комфорт, а работата на шестстепенната автоматична трансмисия е напълно неусетна, но крайно ефективна.  
Единственият лек недостатък на това Bentley е обстоятелството, че мястото на задните седалки го превръща по-скоро в модел от типа 2+2. Иначе оборудването включва всичко, което би могло да ви дойде на ум, а атмосферата в изработения с изумителна педантичност интериор е вероятно най-изтънченото и благородното, което може да се види в този ценови сегмент от пазара.

Коментари
comments powered by Disqus