Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Mulsanne: Машина и човек

09.02.2010 11:08
Туит

Производството на новия Bentley Mulsanne явно тече с пълна сила или поне това искат да ни покажат в новия си видеоклип пиарите на британската марка с немски собственик.

 

Само за подготовката на каросерията са нужни 125 часа работа в новия производствен център на Bentley, обяснява проджект мениджърът Ашли Уикам. Причината за това е, че голяма част от процедурите се изпълняват на ръка.

Първите готови модели ще бъдат разрязани на парчета посредством специална технология, за да се провери качеството и здравината на изработка. „588 функции и връзки ще бъдат старателно измерени, за да гарантираме максималната прецизност“, гласи официалното изявление на Bentley. За проверката на заварките ще се използва и ултразвук.

„По време на тези първоначални фази от производството ние ще проверяваме непрестанно процесa на изработка, за да постигнем тези прецизност и качество, които търсят нашите клиенти“, коментира Гари Пикен, ръководител на производствения процес. „Mulsanne притежава красива, но и много сложна каросерия от високоякостни стомани, алуминий и композитни материали. В определени зони използваме традиционните похвати, с които Bentley е известен, в други – най-модерните съвременни технологии. Комбинираме тези два подхода, защото това е най-верният път към създаването на автомобил, който да радва клиенти от най-различни възрастови групи.“

Под капака на лорда работи ревизираният 6,75-литров туин турбо V8 от Arnage (505 к. с. и 1020 Нм в тази версия). За да отговорят на съвременните екологични изисквания, инженерите от Крю са използвали по-леки компоненти при изработката на мотора, нова горивна система, както и система за изключване на част от цилиндрите. В резултат модифицираният мотор ще има нужда от 15% по-малко гориво спрямо своя предшественик, за което съдейства и новата осемстепенна автоматична трансмисия на ZF.

Mulsanne ще се появи на пазара по-късно тази година, като цената му за Великобритания ще бъде 220 000 паунда (250 714 евро).

Коментари
comments powered by Disqus