Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Mulsanne: На светло

04.03.2010 12:47 1
1
2571869613
Туит

Bentley публикува официалните технически характеристики на Mulsanne. Ревизираният 6,75-литров туинтурбо V8 от Arnage ще генерира 512 к.с. и 1020 Нм.

Флагманът на британците ще изпълнява класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 5,3 секунди при максимална скорост от 296 км/ч. Това е възможно до голяма степен на тотално преработения V8 на Arnage. На практика това е един напълно различен двигател, тъй като буталата, мотовилките и коляновия вал са нови, като при изработката им са използвани максимално леки и устойчиви материали, газоразпределителната система е ревизирана и вече разполага с променлив ход на клапаните, а същевременно 6,75-литровият двигател може да се похвали и със система за променлив работен обем. В резултат на всички изменения максималната мощност е нараснала на 512 к.с., въртящият момент от 1020 Нм е наличен при 1750 об./мин, а емисиите CO2 (393 г/км) и разходът на гориво (16,9 л) са спаднали с 15%.

Новата осемстепенна трансмисия на ZF отговаря за задвижването на задните колела, като тя ще се управлява директно от волана – за първи път модел на Bentley може да се похвали с такова решение. Drive Dynamics Control системата позволява настройките на адаптивното пневматично окачване и управлението да се сменят само със завъртането на един превключвател, разположен до скоростния лост. Предварително зададените режими са три - Bentley, Sport и Comfort, но има и четвърти, който позволява на водача сам да избере най-подходящите настройки за своя стил.

„Приблизително 170 часа – около половината време, необходимо за производството на Mulsanne, се отделят за направата на интериора”, коментира Робин Пейдж, ръководител на екипа по интериорен дизайн. Това едва ли е изненада с оглед на повсеместното използване на висококачествен дървен фурнир и естествена кожа. За тапицерията екипът от Крю предлага 24 цвята, а за коланите – 23. Сред останалите екстри впечатление правят мултимедийната система с 8-инчов дисплей, 60-гигабайтов твърд диск и 14 висооговорителя, четиризоналният климатик, 20-цоловите колела с гуми 265 x 45 x ZR20 (като опция се предлагат и 21-цолови) и многофункционалният волан, за чиято кожена обшивка са необходими цели 15 часа работа.

Коментари

Батето
С удоволствие бих си поръчал едно... :)

comments powered by Disqus