Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Mulsanne: Най-накрая

17.08.2009 10:10
Туит

Очакването приключи. Най-новият модел на Bentley бе представен официално този уикенд на конкурса за елегантност в Пебъл Бийч.

Флагманът на Bentley няма да се казва Grand, както първоначално се предполагаше, а Mulsanne. Кръстен е на един от завоите на пистата „Льо Ман” подобно на предшественика Arnage.

Bentley Mulsanne е базиран на уникална платформа, която няма нищо общо с предходните модификации на британската компания, както и с тези на концерна VW. Производството му ще започне в началото на следващата година в Крю, а продажбите – в средата й.

На този етап британската компания не предоставя информация около техническите подробности на Mulsanne, но се предполага, че под капака му ще работи ревизираният 6,75-литров туин турбо V8 от Arnage (500 к. с. и 1000 Нм).

За да отговорят на съвременните екологични изисквания, инженерите от Крю са използвали по-леки компоненти при изработката на мотора, нова горивна система, както и система за изключване на част от цилиндрите. В резултат модифицираният мотор ще има нужда от 20% по-малко гориво спрямо своя предшественик. Новият модел ще работи и на Е85 биоетанол по подобие на Continental Supersport.

Повече информация за Bentley Mulsanne ще има на автомобилния салон във Франкфурт в средата на следващия месец.

Коментари
comments powered by Disqus