Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бергер: Имаме нужда от тотална подкрепа

24.09.2008 18:46
Туит
Бергер: Имаме нужда от тотална подкрепа

Герхард Бергер се надява на допълнителна финансова подкрепа от своя партньор и съсобственик в Toro Rosso Дитрих Матешиц.

Матешиц планира да продаде своя дял в Toro Rosso и да пренасочи изцяло ресурсите на Red Bull към водещия тим на марката. Въпреки това Герхард Бергер вярва, че след победата на Фетел в Италия австрийския милиардер ще продължи да поддържа тима.

„Мисля, че Диди ще разбере нуждата от това да осигури допълнителни ресурси на Toro Rosso”, коментира бившият пилот за Autosprint. “Вече направихме огромна крачка напред, а сега имаме нужда от тотална подкрепа. Надявам се, че това ще се случи. Важното е, че създадохме нужната инфраструктура, за да бъдем успешни и че демонстрираме прогрес. Може би успехът дойде по-рано от очакваното, но ни осигури нужната за бъдещата съвместна работа увереност.”

Техническият директор на Toro Rosso Джорджо Асканели също гори от нетърпение отборът да разкрие целия си потенциал, но смята, че на този етап няма как да прави планове за бъдещето, тъй като не се знае дали догодина ще трябва да конструира автомобил за сезон 2010 или не.

„Опитваме се да се разрастваме и да достигнем до нужното техническо ниво. ФИА и FOTA обаче трябва да решат веднъж завинаги как ще се развива спорта. Имаме нужда от стабилност по отношение на правилата, за да могат собствениците на отбора да направят бъдещите си планове. Може би ще трябва да конструираме нов автомобил, но няма как да чакаме до 2010 година, за да започнем, трябва да сме стартирали много по-рано, съответно и да разполагаме с по-голям персонал. За да сме готови за сезон 2010, ще ни трябват повече хора от тези 160 инженери, които работят сега, може би около 230 служители.”

Асканели допълва, че успехът на Toro Rosso зависи от целите, които финансовите благодетели на отбора си поставят и съответно от инвестициите, които са склонни да направят.

„Много зависи какви са целите ни. Ако идеята е да сме на стартовата решетка и просто да не завършваме последни, какъвто е приоритетът ни сега, нямаме нужда от допълнителни инвестиции. Ferrari и McLaren разполагат с по 1000 души, защото имат много по-високи цели, различни от нашите. Разполагаме с необходимата структура за сезон 2009, но за 2010 година ни е нужен бюджет поне в размера на този, който има Force India, ако не и повече. Те разполагат с три аеродинамични тунела, а ние ще сме доволни на един. Ще трябва да работи по 24 часа, седем дни в седмицата, но дори и да е по-прост, ще ни върши работа. Не е нужно да харчим 50 милиона за подобно съоръжение като BMW Sauber или McLaren.”

“За да сме подготвени за евентуалните промени, преговаряме с Жан-Клод Мижо и неговите съоръжения, с Dallara, както и с Red Bull Technology, които могат да ни предоставят един от двата аеродинамични тунела."
Коментари
comments powered by Disqus