Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бергер: Марк искаше да удари Алонсо или Хамилтън

28.10.2010 15:26 1
1
2571883692
Туит

Бившият пилот и съсобственик на Scuderia Toro Rosso Герхард Бергер коментира, че Марк Уебър е можел спокойно да избегне удара с Нико Розберг в същинското начало на корейската Гран при, но и че целта му е била контакт не с младия германец, а с Алонсо и Хамилтън.

Преди старта в Корея пилотът на Red Bull оглавяваше шампионата с аванс от 14 точки спрямо Фернандо Алонсо и съотборника си Себастиан Фетел. След грешката му на наводнената писта обаче испанецът излезе начело с 11 точки аванс във временното класиране, което прави много по-сложна задачата му в оставащите два кръга до края на сезона. Това според Бергер е причината Марк да се опита да елиминира част от съперниците си веднага след завъртането.

„Можеше просто да натисне спирачките и да спре в стената“, обяснява Бергер, който прекрати кариерата си през 1997 г. след десет победи във Формула 1. „Вместо това засече Розберг, но това не беше правилният човек. Мисля, че предпочиташе Алонсо или поне Хамилтън.“

„Намеренията му бяха очевидни. Завъртя се и беше наясно, че всичко приключва. В такъв момент си много разочарован и през главата ти минават какви ли не мисли. Очевидно е, тъй като неговите колела не блокираха. Може да е имал проблем със спирачките, но не мисля, че причината е тази.“

Розберг, който се движеше четвърти преди инцидента, също изказа съмненията си относно действията на Уебър. „Не разбирам защо Марк не натисна спирачките. Лудост е да минеш впоследствие през цялата писта. Беше много трудно да прогнозираш в каква посока ще отиде автомобилът на Марк. Аз избрах да мина отляво, но той се завъртя още повече и нямаше как да го избегна“, обяснява германецът.

Междувременно от Red Bull за пореден път обявиха, че двамата им пилоти ще продължат да бъдат равнопоставени, въпреки че именно тази стратегия е на път да ги остави без титла при състезателите.

 

Коментари

boro
Има известна логика в думите на Бергер. Видно е, че колелата на Марк не са блокирали след удара със стената, но ми се струва малко вероятно да е действал с умисъл.

comments powered by Disqus