Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без DRS в тунела на уличната писта в Монако

18.05.2012 17:05
Туит

Използването на DRS системата в тунела ще бъде забранено за втора поредна година в Княжеството.

Нестабилната задна ос, с която пилотите трябва да се справят при активиране на DRS, може да доведе до някои рискови ситуации, а специално в тунела на уличната писта те могат да се окажат фатални. Това е причината за втора поредна година ФИА да принуди състезателите да не използват системата там по време на тренировките и квалификациите, когато по принцип не се налагат ограничения.

Пилотите одобриха решението на Федерацията миналата година и вероятно ще направят същото и през тази, особено след катастрофата на Серхио Перес в квалификациите за Гран при на Монако 2011. Пилотът на Sauber изгуби контрола над своя автомобил при спирането за шикана след тунела и се заби в предпазните заграждения. Ако преди това беше активирал своя DRS, вероятно Перес щеше да се движи поне с 10 км/ч по-бързо, което от своя страна можеше да доведе до по-сериозни последици за неговото здраве.

Промени в зоната за отчитане и задействане на DRS по време на състезанието няма да има, което означава, че системата ще се използва за атака само на стартфиналната права.

Коментари
comments powered by Disqus