Световната финансова криза удари и един от най-богатите отбори във Формула 1.
Около 40 гости трябваше да присъстват на традиционното медийно събитие, с което Honda отбелязва края на сезона, но тази година ресторантът „Льо Маноар о Кат'Сезон“ в Оксфорд ще остане празен.Следвайки примера на Toyota, чийто тим се отказа от официалната медийна презентация на новия си болид догодина, изпълнителният директор на Honda Racing F1 Ник Фрай отмени предварително планирания обяд. В имейла, с който уведомява гостите за промяната, Фрай потвърждава, че „жестокият икономически натиск“ е причина за решението на Honda.
„Ние от Honda, както и редица останали производители, сме принудени да обърнем внимание на производството и близкото бъдеще. С оглед на това мисля, че не е подходящо да продължаваме традицията с нашия обяд“, пише Фрай.
KS
Мръсни лицемери.