Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без съществени промени във WRC и догодина

17.10.2014 13:05
Туит
Без съществени промени във WRC и догодина

Състезанията от Световния рали шампионат ще запазят настоящия си формат и догодина въпреки първоначалните идеи за коренна промяна в начина на провеждането им с цел увеличаване на интереса към спорта.

На специална среща в четвъртък ФИА и представителите на шампионата обсъждаха варианта т.нар. "пауърстейдж" да бъде променен значително, за да се повиши интригата във финалната част от надпреварата. Световният съвет по моторни спортове отхвърли това предложение през септември и въпреки това то отново бе на дневен ред, за да бъде пренебрегнато за втори път.

Идеята е на промоутъра на шампионата, като управителният директор Оливър Сиесла не скри разочарованието си от развоя на събитията. 

"Стана ясно, че предложението ни не е достатъчно зряло, за да получи нужната подкрепа. Ще търсим други варианти, за да направим "пауърстейджа" по-вълнуващ, тъй като този явно отпада", коментира за Autosport Сиесла. 

"Разбира се, че съм разочарован. Всички, които работихме по тази идея, вложихме много усилия в това и ми се искаше да я видим в действие. Сега обаче трябва да търсим други възможности."

На срещата в Женева бе дискутиран отново стартовият ред. В първия и втория ден състезателите ще потеглят спрямо класирането си в шампионата, докато в третия тези с приоритет ще потеглят в обратен ред. Дължината от приблизително 300 км за всеки старт ще бъде запазена, но организаторите ще бъдат мотивирани за включването на по-дълги отсечки в маршута, за да се постави отново акцент върху издръжливостта. Ще бъдат ограничени и резервните части, които ще могат да използват в отдалечения сервиз екипажите.

Президентът на ФИА Жан Тод е присъствал на срещата и е изразил желание WRC да търси нови начини на развитие, като се е ангажирал да съдейства активно за промените.

Коментари
comments powered by Disqus