Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Безпилотните камиони на Mercedes-Benz се движат в колона

05.04.2016 10:13
Туит
Безпилотните камиони на Mercedes-Benz се движат в колона

Те са оборудвани със сензори, специални камери и сателитна навигация

Немската компания Mercedes-Benz пусна три безпилотни камиона Actros по маршрута Щутгарт - Ротердам. Благодарение на новата технология V2V автомобилите може да се движат в колона на разстояние от 15 м един от друг.

"Карането в колона е един от многото примери за подобряване на ефективността на автономния товарен трафик," каза членът на борда на Daimler AG Волфганг Бернхард.

Известно е, че през септември 2014 г. компанията Mercedes-Benz представи официално концепт, наречен Future Truck 2025 г. Новият модел се явява първият в света камион с функция автопилот. В кабината е монтирана комфортна шофьорска седалка, която може да се върти на 45 градуса, за да  приема по-удобно работно положение при използването на подвижен таблет. Тежкотоварното превозно средство е оборудвано с радарни сензори, различни специални камери и сателитна навигация. За автономния режим на управление отговаря системата, носеща наименованието Highway Pilot. Подобна технология се използва в авиацията.

Шофьорът на камиона може да използва функцията автопилот само при управление по магистрала. В гъсто населените райони камионите няма да бъдат в състояние да се справят сами без участието на водач. Електрониката не позволя на товарните автомобили да се отклоняват от правилата на пътното движение и, съответно, води до намаляване броя на произшествията с камиони.

Автономният камион ще влезе в серийно производство през 2025. Въпреки това компанията не изключва използваната технология в бъдещия Truck 2025 да бъде приложена и в леките автомобили на Mercedes-Benz значително по-рано.

Коментари
comments powered by Disqus