Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Близо 400 коня във WRC от 2017 година

13.07.2015 12:17
Туит
Близо 400 коня във WRC от 2017 година

Максималната мощност на WRC автомобилите ще достигне 380 к.с. през 2017 година. Визията им също ще се промени драстично според гласуваните от Световния съвет в Мексико промени в правилата.

2017 г. ще маркира появата на Toyota в Световния рали шампионат, но и цялостната промяна на заводските автомобили. Настоящите 1,6-литрови турбомотори ще продължат съществуването си, но с 36-милиметрова втулка (33 мм понастоящем). Въпреки че налягането на компресора отново ще бъде ограничено на 2,5 бара, максималната мощност ще достига 380 к.с.

Аеродинамиката също ще бъде променена драстично. Освободена е зоната около предната и задната броня, праговете, дифузора и фиксираното задно крило. Максималната широчина е увеличена с 55 мм, а серийният автомобил, върху който е базиран състезателният, ще трябва да бъде дълъг минимум 3,9 метра.

Електронно-контролираният централен диференциал се завръща в шампионата, като новият правилник гарантира още, че минималното тегло ще бъде с 25 кг по-ниско спрямо това при настоящата генерация.

WRC автомобилите, хомологирани между 2011 и 2016 г., ще бъдат разрешени от 2017 г. нататък, но няма да могат да се доработват по новите спецификации. Хомологацията ще бъде позволена едва след като производителят бъде регистриран за участие в шампионата през 2017 г. Въпреки че Ford напусна WRC, се очаква M-Sport да продължи кампанията на Синия овал. VW и Hyundai също остават в шампионата, като Citroen все още няма ясна позиция относно бъдещата си програма.

Коментари
comments powered by Disqus