Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 1: Акселерация

06.06.2011 11:07
Туит

BMW представи официално новата първа серия. Компактният модел може да се похвали със серия визуални промени, по-големи размери и 1,6-литров бензинов турбодвигател.

Втората генерация на BMW 1, която е условно наречена F20, използва същата платформа като предстоящата третата серия (F30). Това обяснява и разликата в размерите спрямо предшественика – дължината е нараснала с 85 мм и вече достига 4324 мм, а междуосието – с 30 мм до 2690 мм.  По-широката с 51 мм следа на предната ос и със 72 мм за задната неминуемо водят и до увеличаване на широчината със 17 мм до 1765 мм, като промени няма единствено във височината, която остава 1421 мм. Акселерацията при новия модел логично води и до по-обширен салон, където пътниците на задния ред седалки получават 21 мм повече за своите крака. Обемът на багажното отделение нараства с 30 литра до 360.

Новата първа серия е подготвена под ръководството на главния дизайнер на BMW Адриан ван Хойдонк, което проличава още по формата на „бъреците”, раздути по подобие на тези при седмата серия. Като цяло стилистиката спрямо предния модел е запазена, като единствено челните светлини правят сериозна крачка в развитието с изтънената си вътрешна част, приближена максимално до радиаторната решетка. Промените в салона следват също принципите, заложени от предходния модел. Централната конзола е уголемена, обновен е дизайна на волана и скоростния лост, опционалната iDrive система се предлага с възможност за бързо демонтиране на модула с дисплея, а качеството на използваните материали е по-високо.

Голямата новина по отношение на силовия тракт е появата на новия четирицилиндров редови двигател. 1,6-литровата единица използва вече набралата достатъчно популярност технология TwinPower Turbo и в комбинация с директното впръскване на горивото и VALVETRONIC и Double-VANOS системите предоставя на 116i 136 к.с. и 220 Нм, а на 118i – 170 к.с. и 250 Нм. За почитателите на дизела BMW предлага преработения двулитров двигател с 116 к.с. и 260 Нм за 116d, с 143 к.с. и 320 Нм за 118d и 184 к.с. и 380 Нм за 120d.

Предстои появата и на 116d EfficientDynamics Edition, при която 1,6-литровият дизел в комбинация с мерките за намаляване на разхода от програмата EfficientDynamics ще ограничат вредните емисии CO2 под 100 г/км. Очаква се новият двулитров четирицилиндров бензин с максимална мощност около 240 к.с. да работи под капака на 128i и да замени настоящия шестцилиндров трилитров двигател на 130i. Все още няма информация дали BMW ще подготви спортна версия на новата първа серия по аналог на 1-Series M Coupe.

Стандартна за всички модели ще бъде шестстепенната механична скоростна кутия, а новата осемстепенна автоматична трансмисия ще се предлага като опция, заменяйки настоящата с шест предавки. Старт/стоп функцията е включена в пакета, независимо от избора на скоростната кутия.

Коментари
comments powered by Disqus