Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 1: Нова премяна отвъд Океана

16.12.2010 11:12
Туит

BMW ще участва на автосалона в Детройт с фейслифт на първата серия във версиите купе и кабриолет. Промените са концентрирани галвно върху аеродинамиката, визията и интериора.

Корекции в силовия тракт на първата серия няма да има, след като още през тази пролет 135i получи трилитровия редови шестцилиндров туинскрол N55, като и визуалните промени не са особено съществени. Те засягат главно модифицираните челни и задни светлини, новите 17 и 18-цолови колела и двата допълнителни цвята към екстериорната палитра - червеното Vermilion Red и кафявото Marrakesh Brown.

Коригиран е и дизайнът на предната броня, като в долната и част може да забележите новите дефлектори и вертикални вентилационни отвори, които насочват въздушния поток към колелата и създават т. нар. "завеса". Целта е да се намали челното съпротивление, което в комбинация с системата за рекупериране на спирачната енергия, старт/стопа, индикатора за смяна на предавките и интелигентния контрол на периферните устройства гарантира по-ниския разход и вредни емисии.

Салонът също е освежен, като към новите тапицерии и декорации от BMW са добавили класическия спортен волан с планки за смяна на скоростите, както и M аналогът му. Буквите DSC (Dynamic Stability Control), изписани на бутона за активиране и деактивиране на съответната функция, са заменени с новия международен символ, а панелите за светлините, климатика и централната конзола са оборудвани с нови хромирани акценти.

BMW ще продължи да предлага първата серия в САЩ само с два двигателя – атмосферния трилитров мотор с 230 к.с. на 128i и гореспоменатия туинскрол с 300 к.с. (306 метрични к.с.) за 135i. Вторият е стандартно оборудван с шестстепенна механична трансмисия, но в списъка с опциите попада седемстепенната версия с двоен съединител. При нея класическият отвъд Океана спринт от 0 до 60 мили в час се изпълнява за 5 секунди, докато при версията с механична скоростна кутия за аналогичното упражнение са необходими 5,1.

Шестстепенният Steptronic остава опционален за 128i. При него логично времената за ускорението от място до 60 мили в час значително отстъпват на тези при механичната трансмисия, а именно 6,7 срещу 6,1 секунди.

Продажбите на обновения модел в САЩ стартират тази пролет.

Коментари
comments powered by Disqus