Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 1: Петврат хечбек с 306 коня

15.03.2010 22:20
Туит

Следващото поколение на първата серия ще се появи на пазара през следващата година като модел 2012. Настоящата гама се състои от хечбек с две и пет врати, купе и кабриолет с твърд покрив.

Eдинствено кабриолета и купето се предлагат с трилитровия редови двигател като модел 135i. Следващата версия на автомобила, която бе заснета по време на зимни тестове, вероятно ще промени това.

Ако се вгледате внимателно в задната броня ще забележите по един накрайник на изпускателната система от двете страни на дифузора. Този вид оформление се използва от BMW за бензиновите двигатели с битурбо във вариантите седан и купе, докато 135i е изключение от това правило и при него двойният накрайник е локализиран в една от двете страни.

Казано другояче, петвратият хечбек за първи път ще се сдобие с шестцилиндровия редови бензинов двигател с двуструен турбокомпресор N55, чиято мощност ще бъде 306 к.с. (225 Квт). Сегашната първа серия купе и кабриолет с твърд покрив наскоро бяха моделнизирани и оборудвани с именно с този мотор.

Коментари
comments powered by Disqus