Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 135 M: Серийна съдба

07.06.2010 09:30
Туит

Спортната модификация на първата серия ще получи трилитровия битурбо мотор на германците, а M5 – 4,4-литровия V8.

Слуховете за поява на нова, спортна версия на първата серия на BMW се носят от вече близо година. Официално потвърждение от страна на баварците обаче все още няма. И все пак д-р Кай Зеглер, изпълнителен директор на BMW M GmbH, коментира пред немското издание Auto News, че неговият екип работи върху този проект.

Автомобилът ще бъде базиран върху купето 135i (306 к.с.), но в тази версия трилитровият шестцилиндров редови мотор ще генерира между 330 и 350 к.с., какъвто е случаят при BMW Z4 sDrive35is (340 к.с.). Успоредно с двигателя ще бъдат модифицирани окачването, спирачната система и аеродинамичният пакет.

Както се и очакваше, новият спортист на M подразделението няма да носи ключовото за BMW име M1 (легендарният състезателен автомобил на германците, произвеждан между 1978 и 1981 г.). По всяка вероятност върху задния капак ще се появи обозначението 135 M. Премиерата е планирана за края на тази година или началото на следващата.

Зеглер допълва още, че новият BMW M5 ще замени досегашния V10 (507 к.с.) с туинтурбо версията на 4,4-литровия V8. В момента той работи под капака на BMW X5 M и X6 M, където генерира 555 к.с. За M5 обаче максималната мощност ще бъде в диапазона от 580 до 600 к.с. Въпреки сериозната оптимизация на силовия тракт нивата на CO2 ще паднат с 25% спрямо предходната версия, коментира босът на BMW M GmbH.

Коментари
comments powered by Disqus