BMW постепенно вади от употреба редовия трилитров шестцилиндров мотор (N54), замествайки го с новата трилитрова туинскрол единица (N55). Последният модел, който ще получи N55, е 135i във версиите купе и кабриолет.
Максималната мощност на новия двигател е 306 к. с. при 5800 об./мин, а въртящ момент – 400 Нм в диапазона 1200 – 5000 Нм, като по тези показатели N55 има твърде сходни характеристики с N54. Заместването на двата турбокомпресора с един туинскрол и VALVETRONIC системата от втората генерация обаче обещават по-бърза реакция и по-висока ефективност. В допълнение максималният въртящ момент е на разположение на водача 100 об./мин по-рано отколкото при Н54
135i ще предлага като опция седемстепенната трансмисия с два съединителя на BMW, оборудвана с палци за смяна на скоростите директно от волана (десният е за качване на по-висока предавка, левият – за свалянето им).
За моделната 2011 г. BMW ще замести озвучаването HiFi System Professional с новата система Harman Kardon Surround Sound. Контролният панел за климатика също ще претърпи някои промени.