Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 3 Coupe и Convertible: Бодра смяна

18.01.2010 10:26
Туит

BMW представи фейслифт версията на третата серия във вариантите купе и кабриолет. Продажбите стартират през пролетта.

Оптичните промени по двата модела включват преработени челни светлини („ангелските очи“ са със светодиоди), брони, нов преден капак с по-широки „бъбреци“ за радиаторната решетка и стопове с два реда светодиоди. В салона съществени разлики спрямо предната версия няма. Акцентът отново е поставен върху удоволствието от пътуването, за което свидетелстват коженият многофункционален волан, подлакътникът и въздуховодите на климатичната система за задния ред седалки, както и стандартната кожена тапицерия. Стандартен е и Dark Burl Walnut (тъмен орех) фурнира за централната конзола и таблото.

Както можем да предположим, редовият трилитров шестцилиндров мотор с два турбокомпресора (N54) е заменен с новата туинскрол единица (N55). Максималната мощност на N55 е 306 к. с. при 5800 об./мин, а въртящ момент – 400 Нм в диапазона 1200 – 5000 Нм, като по тези показатели N55 има твърде сходни характеристики с N54. Заместването на двата турбокомпресора с един туинскрол и VALVETRONIC системата от втората генерация обаче обещават по-бърза реакция и по-висока ефективност. В допълнение максималният въртящ момент е на разположение на водача 100 об./мин по-рано отколкото при Н54.

Фейслифт версията на 335i Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди, когато е оборудвана с механична скоростна кутия и за 5,7 при автоматична. При 335i xDrive Coupe съответните резултати са 5,2 и 5,3 секунди. Максималната скорост за съжаление е лимитирана на 130 мили в час (209 км/ч), но при спортния пакет ограничението е фиксирано на 150 мили в час (241 км/ч).

BMW ще продължи да оборудва своите модели и с атмосферния трилитров редови мотор (N52) с 230 к. с. и 271 Нм. От компанията не публикуват официалните динамични характеристики на тази версия, като по всяка вероятност те няма да се различават от тези на E92 и E93 преди фейслифта.

Опционалната шестстепенна автоматична Steptronic трансмисия ще бъде комбинирана с планки за смяна на предавките директно от волана без значение от избора на мотор. Продажбите на новия модел ще стартират тази пролет.

Коментари
comments powered by Disqus