Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 3: По-голям е!

14.10.2011 17:46 8
8
2571890813
Туит

BMW представи официално новата трета серия. Премиерата на модела, който ще се появи на пазара през пролетта на следващата година, бе излъчена във Facebook страницата на баварския производител.

Шестата генерация на BMW 3 ще следва стилистиката, която петата серия зададе през миналата година, като целта на баварците е двата им най-продавани модела да носят еднакво послание. Спрямо предшественика обаче новият автомобил е пораснал значително – с цели 93 мм в дължина и 50 мм по отношение на междуосието. Следата му също е драстично променена (+ 37 мм за предната ос и + 47 мм за задната), което в комбинация с удължената колесна база е предпоставка за повече пространство в салона и по-високи нива на комфорт.

Първоначално моделът ще се предлага с четири двигателя. Двултировият дизел на 320d EfficientDynamics Edition е „най-зеленият“ от тях, въпреки че разполага със 163 к.с. и 380 Нм, достатъчни за ускорение от място до 100 км/ч при налични 8 секунди (за версията с механична трансмисия). При него обаче разходът е сведен до 4,1 литра за 100 км пробег благодарение на системата за рекупериране на спирачната енергия, старт/стопа и интелигетния мениджмънт на периферните устройства. Другият нов дизел също е двулитров, като той разполага със 184 к.с. и 380 Нм.

Иновациите при бензиновите модификации засягат 328i, който е получил двулитровия мотор с двуструен турбокопресор. Максималната му мощност е 245 к.с. при 350 Нм въртящ момент, с чиято помощ третата серия ускорява от място до 100 за 5,9 секунди (за версията с механична трансмисия). Трилитровият редови шестцилиндров двигател на 335i (306 к.с. и 400 Нм) изпълнява класическия спринт с 4 десети по-бързо, но и с с цената на литър и половина повече гориво (6,4 срещу 7,9 литра за 100 км пробег).

Стандартна ще бъде шестстепенната механична скоростна кутия, но като опция баварците ще предлагат осемстепенния автоматик на ZF. За първи път автомобил от този клас ще бъде оборудван с подобен тип трансмисия, ако се съди по официалното съобщение на BMW.

През 2012 г. се очаква и появата на BMW ActiveHybrid 3. Той ще използва за база трилитровия двигател, комбиниран с интегриран в осемстепенната автоматична трансмисия електромотор с максимална мощност от 40 кВт. По този начин комбинираната мощност на силовия тракт ще отчита 340 к.с. и 450 Нм при среден разход от 6,4 литра за 100 км пробег. Това означава 12,5% икономия спрямо аналогичния като динамични показатели представител на третата серия само с ДВГ.

Новата „тройка“ на BMW, която ще тежи с 40 кг по-малко спрямо своя предшественик, ще дебютира пред публика на автосалона в Детройт в началото на следващата година. Очаква се продажбите да започнат през пролетта.

Коментари

Анонимен
Мен пък ме кефи връзката м/у фаровете и бъбреците точно този елемент добавя някаква различност на тройката спрямо останалите модели иначе щеше да прилича на умалена 5ца.

SvRomanov
Връзката между фаровете и бъбреците определено не ми харесва , да се бяха придържали към дизайна на 5-та серия.Иначе като цяло радва.

Анонимен
stani, Вероятно си карал основните конкуренти на голфа (както и самия голф) в този клас аста, фокус, 307, че да имаш такива заключения!? В противен случай "глупакът" ще е някой друг, не собствениците на ФВ.

stani
Те голфовете летят в продажбите,защото глупаците никога няма да свършат!

Анонимен
Сравнявате голф, който е по- нисък клас с 3-та серия на бмв!?

akulata
Разбира се , че ще се намерят "специалисти" да изкажат некомпетнтното си мнение . Ако говорим за традиции при БМВ да се сетим за сходствата между - Е38,Е39 и Е46 ... и Е21,Е23 и Е28 ... и Е32 и Е34 ... ако на някой това му говори нещо . Конкрето Ф30 си прилича със Ф10 , 7сата е съвсем друга бира . Екстериора е събрал най-доброто от 5та серия и Z4 . Интериора е коренно различен от всички останали БМВ . Единствено спорен момент е сливането на фара със бъбреците , но на живо сигурно ще е страхотно . След прекалено семплия интериор на Е90 , сега като седне човек в 3ка отново се усеща премуим класа . И въпреки , че колата е нараснала чувствително , тя не покачила тегло,дори напротив !

Киф
Оригиналността на Бенгаловите творения не се продаваше много добре, а Голфа лети в продажбите - нищо ,че е скучен.В премиум сигмента трябва да се внимава с залитанията.Клиентелата е доволно богата ,но и капризна.

trex
Тия вместо дизайнери имат само прости математици: 7 + Х6 = 5GT 5 + Z4 = 3 Никаква оригиналност както поне беше при онзи бухал Бенгъл.

comments powered by Disqus