Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 435i Cabriolet: Универсален боец

15.05.2014 13:55
Туит

След 29-годишна успешна кариера в гамата на баварците, „тройката” кабриолет предава щафетата на новата четвърта серия

Редно е да започнем с покрива – основният фактор, който различава кабриолетите от простосмъртните четириколесни по пътищата. Основната конструктивна схема на произвеждания от специализираната фирма Webasto твърд сгъваем покрив включва три елемента и като цяло е възприета от използваното при последната открита „тройка” решение. Разбира се, не без внимателна оптимизация на уплътненията и прецизността на цялостното изпълнение, довела до осезаемо по-добра шумоизолация. Леките промени в профила на задната част на свой ред спомагат за осигуряване на повече простор за главите на пътниците на втория ред седалки, чиято облегалка вече може да се сгъва, увеличавайки обема и функционалността на багажното пространство до повече от приемливи за този клас нива. Принос в тази насока имат и специалният механизъм за улесняване на достъпа при отворен покрив, както и централният отвор за удобен превоз на ски или други спортни принадлежности. 

Отличните възможности за всесезонна употреба намират допълнително потвърждение в отличния аеродинамичен дефлектор и най-вече във вградената в интегралните седалки система за отопление в областта на раменете, с която пътуването с откритата „четворка” окончателно се прощава с опасенията за хрема и неприятни схващания дори под напора на хладните пролетни ветрове.

Лекотата на „тройката” е останала в историята

Естествено, всички съмнения за тромавост се ликвидират без остатък от потенциала на трилитровия редови шестцилиндров мотор на 435i Cabriolet, чиито два Twinscroll-турбокомпресора осигуряват достатъчно работа на осемстепенната автоматична предавателна кутия и нейната пресметлива и педантична природа, която допълва идеално характера на тежащия 1 826 килограма кабриолет (с цели 216 повече от версията Coupé). В стабилното поведение на пътя личи увеличената с 40% устойчивост на усукване на откритата каросерия, която остава напълно лишена от неприятни шумове дори при движение по отсечки с лоша настилка – област, в която отлично представяне демонстрира и комфортното окачване с адаптивни амортисьори. За сметка на това при открития 435i липсва непосредственото усещане за лекота и динамика в завоите, където теглото започва да се усеща и да подтиска яснотата на обратната информация, подавана от иначе прецизната работа на кормилната уредба.

Заключение

BMW 435i e осезаема еволюция на своя предшественик – просторен, изненадващо комфортен и практичен четириместен кабриолет, който вече може спокойно да съперничи на откритата версия на Е-класата на Mercedes. Но ако търсите усещането за лекота и динамика на кабриолетите от третата серия, по-добре е да изчакате бъдещата „двойка” кабриолет.

Предимства и недостатъци

+ Солидна, отлично изолирана конструкция на сгъваемия покрив

+ Ефективна защита от завихряне на въздуха в купето

+ Функционална каросерия със сгъваема задна облегалка и механизъм за улесняване на достъпа до багажника при отворен покрив

+ Динамично и сигурно поведение на пътя

+ Отлична комбинация от двигател и трансмисия

- Покривът се отваря и затваря относително бавно

- Висока цена

Коментари
comments powered by Disqus