Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 5 надмина очакваните продажби

21.05.2010 12:25
Туит

Производителят върви към изпълнение на поставената цел за 8% по-голяма печалба до 2012 г.

Новата пета серия на BMW „значително“ е надвишила поставените цели и очакваните продажби, похвалиха се от баварската компания.

„Надяваме се за 2010 г. да увеличим продажбите от всичките си модели до 1.3 млн. автомобила“, обясни изпълнителният директор на компанията Норберт Райтхофер на среща с акционерите, цитиран от Bloomberg.

Именно последната генерация на петата серия, която беше пусната на европейския пазар през март, и BMW X1 трябва да подпомогнат баварците в усилията им да увеличат печалбата си.

През миналата година компанията отчете загуби, но вече възвръща позициите си и се е насочила към подобрение. „BMW се придържа към прогнозата си за сериозно увеличение на постъпленията през 2010 г.“, допълни Райтхофер.

Компанията, която през 2005 г. измести Mercedes като най-продавания производител на луксозни автомобили, отчита ръст в продажбите с 27% от 2000 г. насам. Производителят си постави за цел да увеличи печалбата си преди приспадането на лихви и данъци с 8% до 2012 г.

„Все още има редица рискове, които да удължат пълното ни финансово възстановяване“, смята Райтхофер. Той добави, че финансовите проблеми на Гърция и усилията на Европейския съюз да спаси и стабилизира страната доказват, че „кризата все още не е преодоляна“.

Коментари
comments powered by Disqus