Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 6 Gran Coupe: Не си поплюва!

12.12.2011 10:10 1
1
2571891807
Туит

BMW представи официално шестата серия Gran Coupe. Конкурентът на Mercedes CLS и Audi A7 Sportback е първото купе с четири врати, което баварците са произвеждали някога.

BMW 6 Gran Coupe достига на дължина 5007 мм, което е с  цели 111 мм повече спрямо купе версията на шестата серия. И междуосието е нараснало от 2855 на 2968 мм, което е предпоставка за по-голям комфорт на тримата пътници на задния ред седалки. Ако той е сгънат, багажното отделение достига внушителните 1265 литра, но и при стандартната конфигурация обемът е достатъчно впечатляващ, в случая 460 литра.

Вратите използват идентичната при Concept 6-Series Coupe структура без рамки за прозорците, но за съжаление баварците са оставили централната колона. Те, както и предният капак, са изработени от алуминий, а предните калници и капакът на багажника – от специална пластмаса, за да се намали общото тегло на модела. Към тях инженерите на BMW са добавили активни LED светлини и 18-цолови колела.

Първоначално моделът ще се предлага с три двигателя. 640i разполага с добре познатия редови шестцилиндров мотор с работен обем от три литра и двуструен турбокомпресор, който в случая обаче генерира 320 к.с. и 450 Нм. Те са напълно достатъчни за спринта от място до 100 км/ч при налични 5,4 секунди, както и за постигането на максималната скорост от 250 км/ч, ограничена по електронен път.

650i е с крачка напред благодарение на 4,4-литровия V8 с два турбокомпресора, който разполага с 450 к.с. и 650 Нм и гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди. И при него обаче максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, което ще даде широко поле за изява на тунерите. Третият мотор е трилитровият дизел на 640d. Той е и най-слабият в гамата – 313 к.с. и 630 Нм, но пък позволява на шестата серия Gran Coupe да изпълни класическия спринт за респектиращите 5,4 секунди.

И трите двигателя са комбинирани независимо от спецификацията със старт/стоп и осемстепенната трансмисия на баварците. Задното предаване е стандартно, но 650i се предлага и с двойно.

Коментари

Rudi
Невероятна е!

comments powered by Disqus