Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 7 xDrive: Поздрави на инголщатци

23.12.2008 11:17
Туит

Баварците са твърдо решени да оборудват своя флагман с двойно предаване. По време на зимни тестове във Финландия представители на марката обявиха, че изпитанията на седма серия xDrive текат на пълни обороти.

Пълноприводният BMW 7 ще стъпи на пазара в края на 2009 г., като надценката му ще бъде сравнима с тази при "петицата" xDrive.

По данни на баварците първите прототипи със задвижване на четирите колела носят под капака си V8-двигателя на 750i (407 к. с.). Доста по-вероятно според тях обаче е първa на пазара да излезе дизелова "седмица" xDrive. За разлика от мюнхенските SUV пета и шеста серия, BMW 7 xDrive по електронен път ще придава по-голяма част от въртящия момент към задните колела, което цели да запази познатата динамика на модела в завои.

Специална офроуд-програма, по-голям клиренс и защита на дъното не се предвидени, обясниха представителите на марката. Но флагманът от Мюнхен ще бъде първата пълноприводна лимузина от високия клас, снабдена с помощ при потегляне по наклон Hill Descent Control. Според развойните инженери xDrive ще повиши теглото на автомобила само с 50 килограма, а средният разход ще се покачи едва с 0,2-0,4 литра на 100 км.

С този ход BMW се присъединява към Audi, Mercedes и Lexus, които вече предлагат пълноприводни версии на своите най-скъпи модели.

Коментари
comments powered by Disqus